וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט הכריע: הליגה הספרדית תימשך כסדרה

אחרי ששמע את הטיעונים של מנהלת הליגה ושל ארגון השחקנים שביקש לשבות, החליט בית המשפט לבטל את השביתה שהייתה מתוכננת לצאת לדרך במחזור הקרוב. ברצלונה תבטיח אליפות בראשון?

שחקן אתלטיקו מדריד דייגו גודין נוגח מול ברצלונה. David Ramos, GettyImages
יחליפו ביניהן את תואר האליפות? ברצלונה ואתלטיקו במפגש בעונה שעברה/GettyImages, David Ramos

אחרי דיונים ארוכים והרבה מאוד חילופי האשמות בין מנהלת הליגה הספרדית לארגון השחקנים, בית המשפט בספרד הכריע היום (חמישי) סופית והחליט לבטל את השבתת הליגה שהייתה מתוכננת לצאת לפועל במחזור הקרוב. כזכור, אתמול התקיים דיון סוער שבו השמיעו כל הצדדים את טיעוניהם ובמהלכו נציגי ארגון השחקנים החליפו האשמות עם אנשי מנהלת הליגה שטענו ששביתה תגרום להפסד כספי כבד. בית המשפט דחה את ההכרעה והיום החליט שהליגה תתקיים כסדרה.

בית המשפט הסביר את ההחלטה שלו וכתב בפסק הדין: "אנחנו מודעים לחשיבות ולדחיפות של ההחלטה, כפי שהוצגה לנו על ידי מנהלת הליגה, ולכן החלטנו לבטל את השבתת הליגה שנקראה על ידי ארגון השחקנים ב-10 במאי 2015".

משמעות ההחלטה היא שהמחזור המלא שנקבע ליום ראשון ייערך כסדרו ובו ברצלונה תוכל להבטיח סופית את האליפות אם תנצח בחוץ את אתלטיקו מדריד האלופה היוצאת. במקביל למשחק הזה תתארח ריאל מדריד אצל אספניול וגם בתחתית ייערכו כמה משחקים קריטיים שעשויים להכריע את זהות היורדות שיצטרפו לקורדובה בליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully