וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שיר צדק סיכם לארבע שנים, הוגשה הצעה לקאיודה

בלם קרית שמונה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, ירוויח כ-200 אלף דולר בשכר שמשתדרג מדי עונה. ברקת שוחחה עם נציגי חלוץ מכבי נתניה, ומוכנה לשלם מיליון דולר על כרטיסו

one

הפועל באר שבע סיכמה היום (חמישי) עם שיר צדק שישחק בארבע השנים הקרובות בקבוצה. לקבוצה אמנם עדיין אין מאמן אחרי שמוקדם יותר אלישע לוי עזב את הקבוצה, אבל אלונה ברקת השלימה את צירופו של הבלם המוכשר כשרק החתימה על החוזה נותרה להשלמת העסקה. צדק צפוי להרוויח כ-200 אלף דולר לעונה בממוצע, כשהשכר ישתדרג מדי עונה.

"צדק יהיה שחקן שלנו בעונה הבאה", אישרו בבאר שבע את הידיעה. "אתמול הייתה התקרבות משמעותית בין הצדדים ולכל אורך הימים האחרונים לא היה ספק ששיר ישחק אצלנו. הפערים היו אך ורק על אורך החוזה".

עוד נודע הבוקר כי באר שבע עושה מאמצים להחתים שני שחקנים נוספים, כשאחד מהם הוא חלוץ מכבי נתניה, לאריו קאיודה, שכבר החלו שיחות בעניינו. ברקת שוחחה הבוקר עם נציגיו ואף הגישה הצעה עבורו. לוואלה ספורט נודע כי הבעלים של באר שבע הודיעה לנציגי השחקן כי היא מוכנה לשלם סכומי עתק כדי שיגיע למועדון ויבטל את הסיכום הצפוי שלו באוסטריה וינה: מיליון דולר על כרטיס השחקן ו-400 אלף דולר לעונה. השחקן השני שבאר שבע בודקת אפשרות לצרפו הוא שלומי אזולאי, קשרבית"ר ירושלים, שאחריו מתנהל מעקב.

שיר צדק שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
חיזוק מעניין. שיר צדק/אדריאן הרבשטיין
שחקן מכבי נתניה, לארי קאיודה. ברני ארדוב
יישאר בארץ? קאיודה/ברני ארדוב

בקרית שמונה נערכו מראש לעזיבתו של צדק, כאשר אתמול סיכמה הקבוצה לשנתיים עם הבלם הבוליביאני לואיס גוטיירס שסיכם בקבוצה. במהלך השבועות האחרונים קיימה באר שבע מגעים עם צדק שמסיים בסוף העונה את חוזהו.

שיר צדק (25) עבר לקרית שמונה בגיל 18 ושיחק בקבוצת הנוער שלה. ב-2008 הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת במשחק גביע הטוטו מול סכנין, ובעונת 2009/10 הוא החל לשחק באופן קבוע בקבוצה הבוגרת. צדק היה שותף בכיר לאליפות ההיסטורית עם רן בן שמעון לפני שלוש שנים וכן לזכייה בגביע הטוטו. בתחילת העונה הקודמת הוא מונה לקפטן הקבוצה וזכה עימה בגביע הראשון שלה. בעקבות הצטיינותו בקרית שמונה, זומן צדק על ידי אלי גוטמן לנבחרת בפברואר 2012 וערך את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים במשחק ידידות מול נבחרת אוקראינה.

לידיעה הראשונית על המגעים עם שיר צדק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully