וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א החליטה להשמיש מערכת למאבק באפליה וגזענות

מסכים ינטרו ביטויי אפליה וגזענות כשהמערכת תושמש במוקדמות הגביע העולמי 2018 ותפעל יחד עם משקיפים שיגיעו למשחקים רגישים כדי להעביר דוחות שיסייעו לשופטים ולוועדות המשמעת

פיפ"א הודיעה היום (חמישי) על מדיניות חדשה בתחום הגזענות והאפליה שתצא לדרך במוקדמות הגביע העולמי 2018. על פי התכנון, אמור ארגון הכדורגל העולמי לשלב מערכת חדשה שתשולב במשחקים רגישים שבהם קיים פוטנציאל לאלימות או לקריאות גזעניות, ובעקבות השימוש במערכת יינתן דיווח על עבירות פוטנציאליות באותם משחקים.

המטרה של המסכים החדשים שישולבו יחד עם משקיפים שיישלחו למשחקים הרגישים היא לסייע לשופטים ולגופים המשמעתיים בפיפ"א לפתור נושאים בעייתיים כמו גזענות ואלימות בכדורגל בכך שהם ישמשו ראיות כאשר קבוצות יועמדו לדין בעקבות אותן עבירות.

ספ בלאטר נשיא פיפ"א. רויטרס
"המערכת תסייע להעביר מסר ברור כנגד כל צורה של אפליה". בלאטר/רויטרס

לאחר כל משחק, אותם משקיפים יידרשו להגיש דוח יסודי לגבי המשחק שבו הם צפו תוך 24 שעות כדי לבדוק אפשרות להעמיד משמעתית שחקנים בעקבות פעולות אלימות שהם מבצעים בזמן המשחק.

"אני שמח מאוד לראות את התוכנית הזו תופסת צורה ועוברת השמשה לקראת מוקדמות הגביע העולמי", אמר ספ בלאטר, נשיא פיפ"א. "קונגרס פיפ"א העביר החלטה משמעותית נגד אפליה ב-2013. המערכת החדשה היא דרך מאוד טובה בדרך להבטחת העובדה שהכדורגל ישלח מסר ברור כנגד כל צורה של אפליה".

  • עוד באותו נושא:
  • פיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully