וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחנה הבאה? אלישע לוי מועמד לאמן את בני יהודה

אחרי הפיצוץ בינו לבין באר שבע, לוואלה ספורט נודע כי המאמן עשוי להחליף את יוסי אבוקסיס אצל הזהובים. גורם: "אלישע מאוד מוערך על ידי דמאיו, אבל לא תיעשה פעולה לפני שהוא יישב עם אבוקסיס"

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יחליף את אבוקסיס? אלישע לוי/ברני ארדוב

שעות אחרי הפרסום בוואלה ספורט על הפיצוץ בינו לבין הפועל באר שבע וסיום דרכו בקבוצה מבירת הנגב אחרי שלוש שנים, לוואלה ספורט נודע כי אלישע לוי עשוי לאמן בעונה הבאה את בני יהודה.

העולה החדשה לליגת העל טרם הגיעה לסיכום עם מאמנה יוסי אבוקסיס על המשך דרכו. הבעלים משה דמאיו צפוי להיפגש עם אבוקסיס, אבל מעריך מאוד את יכולותיו של אלישע לוי, רואה בו מועמד להחליף את אבוקסיס ועשוי לפנות אליו כדי להציע לו את התפקיד. גורם בבני יהודה אמר: "אלישע מאוד מוערך על ידי דמאיו, אבל לא תיעשה שום פעולה לפני שהוא יישב עם אבוקסיס".

לוי בן ה-57 מסיים כאמור שלוש שנים בהפועל באר שבע. לפני כן הדריך במשך ארבע שנים את מכבי חיפה, זכה איתה בשתי אליפויות והעפיל עמה לשלב הבתים של ליגת האלופות. בעברו עבד גם בהפועל בית שאן, מכבי הרצליה, צפרירים חולון, עירוני ראשון לציון, הפועל כפר סבא, מ.ס. אשדוד ובני סכנין.

כ-200 מאוהדי בני יהודה מתכוונים להגיע ביום שבת לבלומפילד כדי לתמוך בהפועל תל אביב במשחק נגד מ.ס. אשדוד. לדברי אוהדי בני יהודה, הם לא שכחו את המשחק בעונה שעברה בו הובסה אשדוד 5:0 בידי מכבי פתח תקוה, אחת מיריבותיה של בני יהודה במאבקי ההישרדות, וכעת הם מרגישים שזה הזמן להשיב נקמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully