וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ניימאר מפנק את עצמו, בעיטת קונג-פו מחרידה

לרגל הצטיינותו בחצי גמר האלופות ורגע לפני מעמד השיא של הכדורגל האירופי, רכש לעצמו כוכב ברצלונה פרארי חדשה. וגם: בעיטת קונג-פו בראיון אחרי משחק, וטרגדיה גדולה בארגנטינה

21:50: המתנה של ניימאר

הברזילאי שכבש צמד מול באיירן מינכן וסייע לברצלונה להעפיל לגמר ליגת האלופות פינק את עצמו בפרארי חדשה, איתה דהר לאימון היום:

20:22: בעיטת קונג-פו, במהלך ראיון

הקטע האלים והמחריד הבא מגיע אלינו מהליגה בוונצואלה. שחקן קבוצת קראבובו אקילס אוקנטו התראיין בסיום ה-0:0 של קבוצתו, כשלפתע, אוהד בחולצה צהובה הסתער עליו מאחור עם בעיטה משוגעת:

13:55: שחקן ארגנטינאי מת על כר הדשא

טרגדיה בארגנטינה: עמנואל אורטגה בן ה-21, שחקנה של סן מרטין דה בורסאקו, מת במהלך משחק לאחר שהתנגש עם ראשו בקיר המפריד בין כר הדשא לאוהדים. במהלך משחק בליגה החמישית במדינה, בין סן מרטין דה בורסאקו לחובנטוד אונידה, אורטגה נאבק בשחקן יריב שדחף אותו לכיוון הקיר. הוא פגש אותו עם הראש ונפל על הקרקע מעוצמת הפגיעה. השחקנים המבוהלים קראו לעזרה ואורטגה פונה לבית חולים מקומי, שם נותח בעקבות שברים בגולגולותו, אך הרופאים לא הצליחו להציל את חייו והוא מת על שולחן הניתוחים.

11:00: שחקני ארסנל מתכוננים לאירוויזיון

שחקני ארסנל, סנטי קסורלה, וויצ'ך שצ'סני ותומאש רוזיצקי לקחו חלק בקמפיין של חברת ההימורים, "פאדי פאוור" לקראת האירוויזיון שייערך במאי. השלושה שרו, רקדו וניגנו; האם יש להם מקום בתחרות?

10:45: רגע ענק במשחק בין אטלנטה לוושינגטון

זוגות שמתנשקים במהלך משחקי ה-NBA הפכו לדבר שבשגרה. צלמי המשחק מאתרים במפגשים השונים זוגות היושבים זה לצד זה, מצלמים אותם מקרוב ומקרינים את הרגע המביך על המסך הגדול. זוג "שנתפס" מחויב להתנשק. אך מה שקרה בווידאו הבא, שצולם במהלך המשחק בין גולדן סטייט לממפיס, השאיר רבים פעורי פה. חוץ מאת הזוג עצמו, שבוודאי ירצה לשכוח את שקרה.

10:30: ליון חושפת מדים חדשים בדרך ייחודית

ליון החליטה לחשוף את מדיה החדשים לעונה הבאה בדרך ייחודית וקסומה, תרתי משמע, וכן בעזרת שני קטעי וידאו מרשימים.

10:20: תאונה מוזרה בג'ירו ד'איטליה

מרוץ האופנים ג'ירו ד'איטליה המתנהל בימים אלו נחשב לאחד ממרוצי האופניים הגדולים באירופה. אך כמו בכל מרוץ, גם בג'ירו ד'איטליה נרשמים מדי שנה לא מעט רגעים מצחיקים/כואבים. קחו את הדוגמא הבאה, כשרוכב חובבן ניסה להשתלב עם שאר הרוכבים, וגרם לתאונת ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully