וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תשחק באירופה רק אם תתקבל ליורוקאפ

14.5.2015 / 10:51

האדומים, בדומה להפועל חולון, השלימו את ההרשמה למפעל השני בחשיבותו. אם לא יתקבלו, הם לא ילכו ליורוצ'אלנג' מסיבות כלכליות. 300 כרטיסים בלבד נותרו לאוהדי הפועל תל אביב למשחק בירושלים

one

ההרשמה של קבוצות ליגת העל ליורוקאפ תסתיים מחר (שישי) ולפי שעה נראה כי כפי שפרסמנו כבר בשבוע שעבר, הקבוצות היחידות שינסו את מזלן בעונה הבאה במפעל, בנוסף להפועל ירושלים שתיכנס אליו אם לא תזכה בכרטיס ליורוליג, הן הפועל חולון והפועל תל אביב. הקבוצות שמחו לשמוע מצחי פישביין יושב ראש הטוטו ווינר כי קבוצות שישחקו באירופה יקבלו תקצוב, ובשלב זה מגבשים בטוטו ווינר את גובה הסכום לו יזכו הקבוצות.

הודעתו של פישביין גרמה למספר קבוצות נוספות לשקול להשתתף באירופה, אך עדיין לא התקבלו החלטות בנושא זה. בשלב הזה לא ידוע אם הקבוצות הישראליות יזכו בשני כרטיסים או יותר, כשהקבוצה שתסיים במקום הגבוה יותר אחרי הפלייאוף תזכה לעדיפות.

בהפועל תל אביב, שם הצהירו כבר בתחילת העונה כי ישחקו בעונה הבאה באירופה, קיבלו החלטה כי ישחקו במפעלים אירופיים רק אם יזכו לכרטיס ליורוקאפ, ולא ינסו את מזלם במפעל השלישי בחשיבותו - היורוצ'אלנג'. ההחלטה של הפועל נובעת משיקולים כלכליים, שכן בקבוצה מעריכים כי הליכה למפעל של פיב"א עלולה להוביל לנזק כבד במישור הזה, בעוד ביורוקאפ יכולה הקבוצה לכסות חלק גדול מההוצאות. כזכור, האדומים קיבלו בקיץ שעבר הודעה מהיורוקאפ כי באפשרותם להחליף את מכבי חיפה שויתרה על הכרטיס למפעל, אך בעקבות העובדה כי ניתנו להם רק כמה שעות להודיע על רצונם, הם החליטו לוותר.

שחקני הפועל תל אביב בכדורסל. מגד גוזני
איפה הם ישחקו בעונה הבאה? הפועל תל אביב/מגד גוזני

בקבוצה משלימים את ההכנות לקראת משחק מספר 1 ברבע גמר הפלייאוף מול הפועל ירושלים, כשבהפועל מאמינים שניתן להפתיע כבר ביום ראשון ולגנוב את הביתיות. הקבוצה של עודד קטש תזכה לדחיפה גדולה מאוד ביציעי הארנה, כשכבר אחרי כמה שעות של מכירת כרטיסים נמכרו 700 מתוך 1,000 הכרטיסים שהוקצו להם. בהנהלה מעריכים כי היום ימכרו כל הכרטיסים שעוד נותרו בקופות. בשורה נוספת הגיעה לאוהדי הקבוצה ולאוהדי הפועל ירושלים מצד המועצה לכבלים וללווין שהודיעה כי המשחק, שהיה מתוכנן להיות משודר ב-5+ לייב, ישודר בערוץ פתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully