וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד שוחטים את בייל, אנצ'לוטי צפוי לעזוב בקיץ

אחרי ההדחה בחצי גמר מול יובנטוס, הכוכב הוולשי ספג ביקורת חריפה (גם ברחבי הרשת), האוהדים חיכו לו מחוץ לאצטדיון. המאמן לא צפוי להמשיך, קלופ מועמד להחליפו וגם: למה הבלאנקוס ישובצו לבתים מהדרג השני, איך קרס הקישור של אנצ'לוטי ומיטב הממים

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. GettyImages
חיצי הביקורת מופנים אליו. גארת' בייל/GettyImages

עתידו של אנצ'לוטי

80 מיליון יורו על חאמס רודריגס. 25 מיליון יורו על טוני קרוס. 14 מיליון יורו על לוקאס סילבה. עשרה מיליון יורו על קיילור נבאס. 2.5 מיליון יורו על חאבייר הרננדס שהושאל לעונה. אלו הסכומים ששילמה ריאל מדריד העונה בעבור שחקני רכש, אך למרות זאת, היא עשויה לסיים את 2014/15 ללא אף תואר, לאחר שהודחה אמש (רביעי) על ידי יובנטוס בחצי גמר ליגת האלופות כשסיימה את משחק הגומלין מולה ב-1:1 (המשחק הראשון נגמר בניצחון 1:2 לאיטלקים).

הבלאנקוס כזכור, הודחו בשמינית גמר הגביע הספרדי וגם בליגה המצב לא מזהיר. ברצלונה מוליכה את טבלת הלה-ליגה עם 90 נקודות, כשאלופת אירופה היוצאת דולקת בעקבותיה עם 86 נקודות, כל זאת כשנותרו שני מחזורים עד לסיום העונה. אם זה לא מספיק, בעקבות ההפסד, ריאל מדריד איבדה את מקומה בדרג הראשון של אופ"א, ובעונה הבאה תוגרל בשלב הבתים מהדרג השני. מי שהרוויחה מכך היא אלופת הולנד, פ.ס.וו איינדהובן.

ומה עם קרלו אנצ'לוטי? למרות שהוליך את ריאל לזכייה בליגת האלופות בשנה שעברה, מעמדו של המאמן כעת מעורער מאוד וכרגע בספרד מדווחים שרוב הסיכויים שהוא לא ימשיך בעונה הבאה ומי שצפוי להחליפו הוא לא אחר מאשר יורגן קלופ. כשנשאל על עתידו, אמר אנצ'לוטי: "נצטרך לסיים את העונה כמו שצריך ואז נדבר. אם המועדון מרוצה מהעבודה שאני עושה פה אז אוכל להמשיך, אם הם לא מרוצים הם יעשו את ההחלטה שלהם. אני רוצה להישאר פה אבל אני יודע איך דברים עובדים בכדורגל וזכותו של המועדון להחליף את המאמן אם הוא לא מרוצה".

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים. GettyImages
אכזבת ענק במדריד. השחקנים בסיום/GettyImages

הביקורת על גארת' בייל

מי שספג את מירב הביקורות היה שוב גארת' בייל, שהפך לסוג של שעיר לעזאזל עבור אוהדי ריאל, ששוב המתינו לו מחוץ לאצטדיון כדי להגיד לו מה הם חושבים עליו. גם ברשת לא ריחמו על הכוכב הוולשי, ותקפו אותו בכל מיני צורות לאחר שלטענתם, לא היה מספיק טוב מול הגברת הזקנה. יש לציין שלפחות על פי הסטטיסטיקה, בייל לא היה כל כך נורא. הוא בעט שבע פעמים לשער (זהה למספר הבעיטות של כל שחקני יובנטוס ביחד) והיה קרוב להכניע את ג'יג'י בופון. אבל היי, מישהו צריך להיות זה שסופג את האש.

"יכול להיות שהסיומת שלי לא מספיק טובה, אבל אעבוד עליה כדי שאוכל לשפר אותה בעונה הבאה", אמר בייל המתוסכל. "מה שלא הורג מחשל ואלמד מכך. אני חושב שסבלתי מחוסר מזל. בדרך כלל אחת הבעיטות נכנסת, אך הפעם זה לא קרה". שחקן העבר, תיירי הנרי, התייחס גם הוא ליכולת של הקיצוני: "הוא היה פאסיבי ולא פעל מספיק. הוא היה צריך להיות דומיננטי ולבקש את הכדור יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אוהדי ריאל מדריד חיכו לבייל מחוץ לאצטדיון

ומה אומרים בספרד?

מרקו רואיס, אחד הפרשנים המובילים ב'אס' הספרדי, סיכם את המשחק עבור היומון: "פתיחת העונה הייתה מסובכת עבור ריאל מדריד, עם עזיבתם של אנחל די מריה וצ'אבי אלונסו, שחקנים שהיו חשובים מאוד וחלק מהשלד. די מריה היה חלק חשוב מאוד בזכייה של הקבוצה בליגת האלופות אשתקד, שכן הוא התאים כמו כפפה למערך ה-4-3-3 של קרלו אנצ'לוטי, וכן עזר לכריסטיאנו רונאלדו להיות כריסטיאנו רונאלדו. אלונסו היה הברומטר במרכז המגרש, אך הוא עזב תמורת עשרה מיליון יורו בלבד".

רואיס הוסיף: "הבלאנקוס הפסידו ליובנטוס במרכז המגרש. טוני קרוס הוא שחקן המפתח של הקבוצה במהלך העונה בכל הקשור למרכז השדה. הוא היה יוצא מהכלל במהלך העונה, אך משהו קרה לו בארבעת המשחקים האחרונים. הרמה שלו ירדה. קרוס, איסקו וחאמס רודריגס, לא הצליחו להתמודד מול החבורה של מאסימו אלגרי. הם פשוט לא הצליחו להגיב. זה לא שלאנצ'לוטי היו יותר מדי אפשרויות. הוא לא סומך על אסייר יראמנדי ולא צריך להיות גאון גדול בשביל להבין את זה. הוא נשאר במועדון רק כי הוא נרכש תמורת כ-35 מיליון יורו ואף אחד לא רצה להודות בטעות. לכן הוא נשאר וקאסמירו עבר לפורטו.

לסיכום אמר רואיס: "מה עם רוטציות, אנצ'לוטי? עד שקארים בנזמה לא נפצע, המאמן האיטלקי לא חשב בכלל לתת הזדמנות לחאבייר הרננדס המצוין, שהוכיח את יכולתיו בכל הזדמנות שקיבל. ומה עם חסה רודריגס? הוא כנראה פשוט לא סומך על שחקני הספסל. נגד יובנטוס, הוא ביצע רק חילוף אחד. הגענו לבייל, שכבש שלושה שערים בלבד ב-14 המשחקים האחרונים שבהם לקח חלק. לוולשי יש מקום בהרכב בשל הסכום האסטרונומי ששולם עבורו, אך היכולת שלו על כר הדשא לא מצדיקה מקום ב-11. ההתבטאות של סוכנו הייתה הקש ששבר את גב הגמל, כשנראה שגם חבריו לקבוצה איבדו בו אמון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מאמה מיה". השער של 'אל מונדו דפורטיבו'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא יהיה קלאסיקו בברלין". 'הספורט'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פיאסקו המאה". 'מארקה'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully