וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתת הסגל הכללי של איגוד הכדורסל על סף סיום

13.5.2015 / 19:42

נציגי השופטים ואיגוד הכדורסל הגיעו להבנות והשביתה שנמשכת מזה כמעט חודש אמורה להגיע לסיום באופן סופי עם התכנסות הנהלת איגוד הכדורסל: "בקרוב יהיה אפשר לחזור לפעילות סדירה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיפור בשכר ותנאים נלווים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי כמעט חודש של שביתה, נראה כי המגעים בין הסגל הכללי של שופטי הכדורסל בישראל לאיגוד הכדורסל נמצאים על סף סיכום. בפגישה שנערכה היום (רביעי) נסגרו רוב הפערים, וכצעד בונה אמון החליטו השופטים לאפשר לשופטי המזכירות להפסיק את השביתה ולאפשר את המשחקים בפלייאוף של ליגה א'. "השופטים ממתינים להתכנסות של הנהלת איגוד הכדורסל אשר אמורה לאשר את מתווה הסיכום שהושג היום, אשר יבטיח שיפור בשכר הסגל הכללי בשלוש השנים הקרובות וכן מספר תנאים נלווים", נכתב בהודעת השופטים.

מאז פריצת השביתה בחודש שעבר שובתים שופטי הסגל הכללי הכולל את שופטי המזכירות וכן את השופטים בליגות הנמוכות וליגות הנוער. המשמעות בפול הייתה שבמשחקי ליגת העל והליגה הלאומית ישבו נציגי הקבוצות במזכירות, בעוד שופטי הסגל הבכיר מעבירים את המשחקים, ובליגות הנמוכות מי ששימשו כשופטים היו נציגי הקבוצות. שופטי הסגל הבכיר שקלו להצטרף לשביתה כצעד של הזדהות, אך בשלב זה הצעד לא התבצע. קבוצות רבות בליגות הנוער והליגות הנמוכות לא אהבו את הצעד שכן משחקים גורליים נשפטו על ידי שופטים שלא הוכשרו לכך.

"הנהלת האיגוד אמורה לאשר את ההבנות שהושגו", אמר היום בכיר באיגוד הכדורסל, "זאת הייתה שביתה מיותרת מאוד, היה אפשר לפתור את זה בצורה מכובדת יותר, וחבל שכך, אבל בסופו של דבר בקרוב יהיה אפשר לברך על המוגמר ולחזור לפעילות סדירה של משחקים עם שופטים רשומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully