וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל בכדורסל האירופי: ראסמוס לארסן בן ה-20 נמצא ללא רוח חיים

שחקן הפנים הדני (2.12 מ') שנחשב לפוטנציאל NBA נמצא בדירתו מספר שעות לפני משחק של קבוצתו בבלגיה, שרלרואה. נסיבות המוות עדיין לא ידועות. הנשיא: "הוא היה בריא כמו שור, זה נורא"

הכדורסלן הדני ראסמוס לארסן. חשבון הטוויטר של ראסמוס לארסן, אתר רשמי
טרגדיה בעולם הכדורסל האירופי. ראסמוס לארסן/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של ראסמוס לארסן

עולם הכדורסל האירופי מרכין הערב (רביעי) ראש עם החדשות על מותו של ראסמוס לארסן, פוטנציאל NBA, שהלך לעולמו בסך הכל בגיל 20. לארסן (2.12 מ') שיחק העונה בקבוצת שרלרואה, ולפני כן נמנה על הסגל של מאנרסה מהליגה הספרדית. נסיבות מותו של הכישרון הצעיר עדיין לא ברורות, כשבאירופה דיווחו שלא הופיע לאימון קבוצתו היום, וכשנציגי שרלרואה הגיעו לביתו מצאו אותו ללא רוח חיים.

משחק חצי גמר הפלייאוף בין שרלרואה ואוסטנד שאמור היה להתקיים הערב נדחה בשל הטרגדיה. "אלה חדשות קשות", אמר מנהל המועדון. "הוא היה אדם טוב, נחמד בצורה בלתי רגילה, ותקווה גדולה בכדורסל העולמי. המחשבות שלנו עם הוריו". נשיא המועדון הוסיף: ,אני חושב שמדובר במוות טבעי, כי אין כל ראיות אחרות. הוא היה בריא כמו שור, לא היו סימנים מדאיגים. זה נורא".

לארסן רשם העונה 12 משחקים בליגה הבלגית, והעמיד ממוצעים של 5 נקודות ו-2.5 ריבאונדים לערב. אשתקד במאנרסה קלע 6 נקודות למשחק והוריד 4 ריבאונדים לערב.

צפו בדוח הסקואטינג על ראסמוס לארסן:

והנה אחד נוסף מ-2013, של אתר "דראפטאקספרס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully