וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עטר לא ישחק מול באר שבע. פאס לשחקנים: "מקווה להישאר"

13.5.2015 / 19:04

החלוץ ערך אימון ריצה, במועדון לא מתכוונים לסכן אותו. על רקע הפרסום בנוגע לאפשרות שמכבי חיפה תוותר עליו, הבלם הספרדי שוחח עם חבריו והביע רצון להמשיך בירוק. ומתי יחזור קובי מויאל?

one

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע, אלא שגם במשחק הקרוב היא צפויה להופיע ללא השחקן המרכזי שלה. אלירן עטר לא התאמן גם היום (רביעי), אלא ערך אימון ריצה בלבד מסביב למגרש. גם אייל משומר לא התאמן היום, ולכן סביר להניח שאלעד גבאי שכבר עורך אימונים מלאים יפתח בהרכב. במקרה כזה, אוראל דגני צפוי לחזור לעמדת הבלם ודקל קינן ישחק לצדו. לקינן חוזה לעונה נוספת, ובחיפה מחפשים בלם זר ללא קשר להחלטה לגבי אברהם פאס. עד המינוי הרשמי של המאמן, בחיפה לא מתכוונים לנהל משא ומתן עם שחקנים זרים.

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא רוצים לסכן אותו. אלירן עטר/אדריאן הרבשטיין

כפי שפרסמנו אתמול, למרות הצהרות קודמות, במועדון לא בטוחים שישאירו את אברהם פאס בעונה הבאה ללא קשר לפציעה שלו. רוני לוי, שצפוי להתמנות רשמית למאמן בשבוע הבא (לאחר משחקו האחרון בליגת העל כמאמן מכבי נתניה), יקבל החלטה רק לאחר שיכריזו על מינויו. על פי ההערכה הראשונית פאס אינו זקוק לניתוח, אך ההתלבטות לגביו קשורה לגילו ולפציעות עתידיות. אם תוצאות ה-MRI יהיו מנוגדות להערכה הראשונית, חיפה תוותר על פאס באופן מיידי, אחרת – היא תשאיר את ההחלטה למאמן. יש לציין כי פאס מותיר רושם טוב מאוד העונה והתאקלם גם מבחינה חברתית. על רקע הפרסום, פאס שוחח עם שחקנים ואמר להם: "אני רוצה ומקווה להישאר בקבוצה".

הקשר קובי מויאל לא יפתח את העונה האירופית עם מכבי חיפה, וספק אם יהיה כשיר לפתיחת העונה. במועדון מתכוונים להמתין להחלמה מלאה של הקשר, שעדיין אין תאריך סופי לחזרתו.

בחיפה רוצים את רועי קהת מעירוני קרית שמונה ומקווים שיצטרף בקיץ. בשלב זה, אף שחקן לא יצטרף ממכבי נתניה, אלא אם כן עסקת העברתו של לארי קאיודה לאוסטריה וינה תתפוצץ, ואז סיכוי גבוה שהשחקן ישחק במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully