וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד תסתדר בלעדיו? קרלו אנצ'לוטי הורחק משני משחקי ליגה

רגע לפני שהוא פוגש את יובנטוס בליגת האלופות, המאמן נענש על ידי ההתאחדות בעקבות מחאת השיפוט שלו במשחק מול ולנסיה וייעדר משני מחזורי הסיום מול אספניול בחוץ וחטאפה בבית

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
שילם ביוקר. אנצ'לוטי/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

קרלו אנצ'לוטי נמצא בשיאן של ההכנות למשחק הגדול שמצפה לריאל מדריד הערב מול יובנטוס, ואם אלופת אירופה תודח ייתכן מאוד שזה גם יהיה משחקו האחרון העונה על הקווים של הבלאנקוס. זאת אחרי שוועדת המשמעת של ההתאחדות הספרדית הרחיקה היום (רביעי) את המאמן משני משחקי ליגה בפועל, מה שאומר שהמאמן לא יעמוד יותר על הקווים העונה במסגרת הליגה, שם נותרו שני מחזורים לסיום העונה.

העונש הזה מגיע בעקבות דוח השיפוט של קרלוס גומס, שופט המשחק האחרון של ריאל מדריד מול ולנסיה. בדו"ח שהגיש להתאחדות ציין גומס כי "ממרחק של 30 מטר ממני, אנצ'לוטי מחא כפיים בהפגנתיות ובאופן גלוי, כסימן לחוסר שביעות רצון מהשיפוט שלי".

בהתאחדות לא עברו לסדר היום בעקבות האקט הזה והמשמעות היא שהבלאנקוס יצטרכו להסתדר ללא המאמן האיטלקי שלהם בשני משחקי הליגה שנועלים את העונה מול אספניול ביום ראשון ובמחזור הסיום בבית מול חטאפה. ריאל, שמפגרת בארבע נקודות אחרי ברצלונה בפסגה, תקווה שהקטלאנים לא ינצחו במחזור הקרוב את אתלטיקו מדריד, אחרת בארסה תוכרז כאלופה כבר במחזור הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully