וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אזולאי: "הדברים צריכים להיות מוכרעים על כר הדשא"

קשר בית"ר ירושלים מקווה ששתי הנקודות שהופחתו יוחזרו: "זה לא אשמתם של השחקנים ועובדי המועדון למה שקרה. מקווים להגיע לאירופה כדי להפוך את העונה הטובה למצוינת". הקבוצה השיקה אתר חדש

בית"ר ירושלים קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים להשקת אתר האינטרט החדש באולמי VIEW שבירושלים, אבל מן הסתם רוב המחשבות של הקבוצה הולכות עדיין למאבק על מקום באירופה בעונה הבאה כאשר לקבוצה ממתינים משחקים קשים ביום שני מול מכבי פתח תקוה במושבה, ולאחר מכן מול מכבי תל אביב בטדי והפועל באר שבע בווסרמיל. בכל מקרה, בקבוצה עדיין מקווים שערעורה של הקבוצה על הפחתת שתי הנקודות בעקבות הקריאות הגזעניות לעברו של אחמד עאבד תבוטל בעקבות הגשת הערעור ביום חמישי.

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
השיקו אתר חדש. אלי טביב/קובי אליהו

שלומי אזולאי אמר באירוע: "נשארה לנו מטרה אחת לסיים באירופה, זה הדבר הכי חשוב. אפשר לומר שהרדיוסים עשו לנו רע, אבל ניצחנו גם בסמי עופר. אנחנו משיגים נקודות ולא רק בטדי. אני מקווה שנגיע לקרב על שש נקודות ושמכבי חיפה תמעד".

על הערעור של הקבוצה אמר אזולאי: "אני מקווה שיחזירו לנו את הנקודות כי הדברים צריכים להיות מוכרעים על כר הדשא. זה לא אשמתם של השחקנים ועובדי המועדון למה שקרה. אני מקווה שייקחו את הטיעונים הללו ברצינות". על התחושות במועדון הוסיף אזולאי: "בהתחלה הפלייאוף העליון היה המטרה הראשונה, וכשכבר השגנו אותה אז אנחנו רוצים להגיע לאירופה. זה יהיה ההבדל בין עונה טובה למצוינת".

שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אנשי המועדון באירוע/קובי אליהו
גיא לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הרבה עבודה עוד מחכה לו. גיא לוי/קובי אליהו
אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אופיר קריאף/קובי אליהו
בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בוריס קליימן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully