וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאמצים גדולים להכשיר את קרלוס גרסיה ושרן ייני

13.5.2015 / 11:38

הבלם הספרדי לא הצליח להתאמן בשלישי, ובקבוצה עשויים להחליט שלא לסכן אותו נגד קרית שמונה כדי שיהיה כשיר לגמר הגביע. ייני לא ניסה להתאמן, אבל אמר לחבריו שיעשה את המקסימום להיות כשיר

one

מאמצים גדולים במכבי תל אביב להכשיר את קרלוס גרסיה ושרן ייני לצמד המשחקים החשוב בשבוע הבא. אתמול (שלישי) לא ערכו השניים אימון ובקבוצה מקווים לראות שיפור במצבם מחר אחרי שהיום ייהנו השחקנים מיום של מנוחה. גרסיה סובב את ברכו באימון ביום שבת ולא היה בסגל למשחק בבאר שבע שלשום. גם אתמול לא הצליח הבלם הספרדי להתאמן ועבר טיפולים. במכבי תל אביב צריכים אותו ליום ראשון מול קרית שמונה, אבל בעיקר ליום רביעי בגמר גביע המדינה נגד באר שבע מכיוון שאת המשחק יחמיץ הבלם המחליף דור פרץ בגלל צהובים. ייתכן שבמכבי יעדיפו לא לסכן את גרסיה ביום ראשון ולנסות להכשיר אותו ישירות למשחק בעוד שבוע.

קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יהיה כשיר? קרלוס גרסיה/ברני ארדוב

באשר לייני, הקפטן סיים את המשחק מול באר שבע שלשום כבר בהפסקה אחרי שעשה תנועת גוף שמתחה את שרירי גבו. ייני לא ניסה להתאמן אתמול ולחברים אמר שהוא מתכוון לעשות כל מה שצריך כדי להיות כשיר לשני המשחקים שיכולים להביא למכבי את הדאבל תוך ארבעה ימים. מי שייעדרו מול קרית שמונה הם ערן זהבי וגל אלברמן המוצהבים. ייתכן שדור מיכה ועדן בן בסט יחזרו להרכב בחלק הקדמי ובמקום אלברמן יפתח דן איינבינדר. כזכור, נוסא איגייבור יחמיץ את גמר הגביע בגלל הכרטיס הצהוב שספג בבאר שבע.

בתוך כך, ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום שהחליטה להעביר לרשות הקבוצה את 500 הכרטיסים הנותרים למשחק גמר הגביע מול הפועל באר שבע ביום רביעי. לפיכך, מכירת הכרטיסים, ככל שנותרו, תנוהל על ידי המועדונים ולא תתקיים מכירה מוקדמת בשבוע הבא בקופות אצטדיון רמת גן או ביום המשחק בקופות האצטדיון. בסך הכל הועברו לכל קבוצה 12,000 כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully