וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן החולה נזקק לעירוי, וסיפק טריפל דאבל: "חזרנו להיות חדים"

יוסטון הביסה את הקליפרס וצימקה ל-3:2, הארדן והווארד השוו הישגים של בארקלי ואולאג'וואן, מקהייל: "שיחקנו עם יותר מיץ". גריפין: "אסור לנו להגיע למשחק שביעי ביוסטון"

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. GettyImages
טריפל דאבל, למרות השפעת. הארדן/GettyImages

יוסטון חזרה לעצמה הבוקר (רביעי), עם ניצחון 103:124 על הקליפרס, ואחרי שתי תבוסות שבמהלכן הרוקטס נראו די מפורקים, הקבוצה של קווין מקהייל מצמקת את סדרת חצי גמר המערב ל-3:2. המשחק השישי ייערך בסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס ביום חמישי בלילה.

דווייט הווארד, יוסטון רוקטס. GettyImages
חגיגה בצבע. הווארד/GettyImages

מספרי המשחק

* דווייט הווארד הוא שחקן יוסטון הראשון שמסיים משחקים של 20 נקודות ו-15 ריבאונדים בפלייאוף מאז צ'ארלס בארקלי ב-1997.

* ג'יימס הארדן הוא השחקן השני בתולדות הרוקטס שקולע לפחות 20 נקודות ב-10 המשחקים הראשונים שלו בפלייאוף (הראשון היה האקים אולג'וואן).

* לוס אנג'לס קליפרס היא הקבוצה הראשונה בתולדות פלייאוף ה-NBA שמנצחת שני משחקים רצופים ב-25 הפרש ומעלה, ואז מפסידה ב-20 הפרש ומעלה באותה סדרה.

* יוסטון קלעה 64 נקודות בצבע - הכי הרבה שלה העונה.

קווין מקהייל, מאמן יוסטון רוקטס. GettyImages
"רק רציתי לנער קצת את העניינים". מקהייל/GettyImages

התגובות

אחרי הטריפל דאבל הראשון שלו בקריירה בפלייאוף (26 נקודות, 11 ריבאונדים, 10 אסיסטים), ג'יימס הארדן חשף שבבוקר המשחק הוא היה חולה בשפעת ונזקק לעירוי על מנת לשחק. "הייתי בסדר", אמר בצניעות, כשהוא מסרב לחשוף כמה גבוה היה חום גופו, "ניצחנו, וזה מה שחשוב".

עם זאת, שומר הראש שלצדו החזיק ארבעה בקבוקי מים עבור כוכב הרוקטס, שנראה לא בקו הבריאות. "ידענו שזה משחק קריטי, שאתה מנצח או הולך הביתה", הוסיף הארדן, "קיבלנו הזדמנות להחזיר לעצמנו את החדות לעיני הקהל הביתי, ועשינו את זה מיד עם הפתיחה. הם הביכו אותנו פעמיים בלוס אנג'לס, אז ידענו שנהיה חייבים לשחק טוב יותר".

קווין מקהייל סיפר ש"הארדן לא הרגיש טוב, הוא לא היה במיטבו באימון הקליעות, אבל במשחק הוא רשם טריפל דאבל, והיה לו אחלה של משחק. למרות שהוא קיבל עירוי, הוא עדיין הצטיין. וזה מה שהיינו צריכים ממנו".

יוסטון שלטה במשחק, כשהיא מנצלת רבע שני שבו קלעה 36 נקודות על מנת לבטוח יתרון בטוח עליו שמרה עד לסיום. אחרי שיוסטון רשמה שני הפסדים בהפרשים של 25 ו-33 נקודות, מקהייל פתח בחמישייה עם ג'וש סמית במקום טרנס ג'ונס. סמית סיים עם 9 נקודות, בעוד ג'ונס תרם 12 מהספסל. "רק רציתי לנער קצת את העניינים", אמר מאמן הרוקטס, "לראות אם נוכל להשיג הנעת כדור מעט שונה. אני חושב שהיום שיחקנו עם קצת יותר מיץ".

עוד באותו נושא

יוסטון הביסה 103:124 את הקליפרס וצימקה ל-3:2, טריפל דאבל להארדן

לכתבה המלאה
בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
"אם במשחק הבא לא נשחק בתחושת דחיפות אחרי שהפסדנו ככה, נהיה בצרות". גריפין/GettyImages

בצד השני, מאמן הקליפרס דוק ריברס אמר ש"הם היו יותר נואשים לניצחון, וככה זה נראה. מגיע להם קרדיט. הם מנעו מאיתנו לעשות את מה שרצינו, הם דחפו אותנו, הייתי מאוכזב מאיך ששיחקנו". מאט בארנס אמר שהחטאנו כמה זריקות ברבע הראשון, וזה השפיע לנו על ההגנה. אחר כך לא מספיק בטחנו אחד בשני בשני צדי המגרש".

כריס פול אמר ש"אני יכול להגיד שרצינו מאוד לנצח, אבל עכשיו אנחנו חוזרים הביתה, ונרצה לסגור את הסיפור בבית". בלייק גריפין סיכם ואמר ש"הם התעלו עלינו בכל דבר, ושיחקו כמו שהם רצו. חייבים ללמוד מזה ולהשתפר. תהיה לנו הזדמנות לסגור את הסיפור, ולשחק כמו שאנחנו צריכים לשחק".

גריפין רוצה להימנע ממשחק שביעי ביוסטון, כשב-80 אחוז מהמקרים במשחק מכריע מנצחת הקבוצה המארחת: "אנחנו מכירים את הסטטיסטיקה של ניצחונות חוץ במשחקי מספר 7, אף אחד מאיתנו לא רוצה לשים את עצמו בפוזיציה הזאת. אם במשחק הבא לא נשחק בתחושת דחיפות אחרי שהפסדנו ככה, נהיה בצרות. אבל אני מאמין שיהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully