וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שהוליך את ניו אורלינס לפלייאוף: מונטי וויליאמס פוטר

חרף חוזה לעונה נוספת, המאמן בן ה-43 מסיים את דרכו במועדון אחרי חמש שנים, במהלכן הגיע למאזן של 173 ניצחונות לצד 221 בהפסדים. מארק שטיין העלה את שמו של טום ת'יבודו כמועמד

מאמן ניו אורלינס פליקנס מונטי וויליאמס. GettyImages
כאן זה נגמר. וויליאמס/GettyImages

דווקא לאחר שהוליך את ניו אורלינס לפלייאוף הראשון שלה מזה ארבע שנים, פוטר הערב (שלישי) מונטי וויליאמס מתפקידו. וויליאמס בן ה-43, שזכה ללא מעט ביקורות לאורך השנה, מסיים את דרכו עם מספר הניצחונות השני בתולדות המועדון (173), אך עם אחוזי ההצלחה הגרועים בתולדות המועדון (439%), ומאזנו הכולל בחמש עונותיו כמאמן ראשי עומד על 221:173.

לפי אדריאן ווז'נרובסקי, אחת הסיבות למהלך היא התחזקות כוחו של הג'נרל מנג'ר של דמפס, שמאס בעבודתו של וויליאמס והחליט לפעול על אף התוצאות הסבירות שהביא מאמנו, וחרף העובדה שמחזיק בחוזה לעונה נוספת. הפליקנס הצליחו להגיע לפלייאוף על אף לא מעט פציעות העונה, שם הפסידו לגולדן סטייט בסוויפ.

ניו אורלינס היא הקבוצה השלישית שתיאלץ למצוא מאמן חדש בעונה הבאה, אחרי אורלנדו ודנבר. מארק שטיין מ-ESPN צייץ ספקולציה לפיה כדאי לקחת את טום ת'יבודו בחשבון לתפקיד, שכן למאמן שלא צפוי להמשיך בשיקגו יש מערכת יחסים חמה עם אנתוני דייויס מימיהם המשותפים בנבחרת ארצות הברית, והפליקנס התעניינו בו בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully