וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל בונה על מחנות הקיץ ב-NBA, מכבי תל אביב לא אוהבת את זה

12.5.2015 / 20:08

שיחות לא רשמיות כבר החלו עם נציגי הרכז, אולם תכניות מקל שרוצה לשוב ל-NBA עלולות לסבך את האלופה, שלא רוצה להיתקע בבניית הסגל. פניני חזר לאימונים לראשונה מזה חצי שנה

one

במכבי תל אביב מתכוננים לפלייאוף, אולם בו בזמן כבר עמלים על העונה הבאה. באלופה כבר החלו בשיחות לא רשמיות עם גל מקל, שסומן כמטרה עיקרית ל-2015/2016. אולם לוואלה ספורט נודע כי במסגרת הגישושים הצהובים שוב נתקלים בבעיות עם הרכז, אותו ניסו לצרף מוקדם יותר העונה אך ללא הצלחה. מקל מבהיר כי בכוונתו ללכת הקיץ למחנות של ה-NBA מתוך כוונה לשוב לליגה הטובה בעולם, אולם במכבי לא מעוניינים בכך, שכן זה עלול לגרום, לדעתם, לבעיות בבניית הסגל, ולא ברור האם ייכנעו ללחץ ויסכימו לוותר לרכז. אחת מדרישותיהם המוקדמות היא להימנע מיציאת השחקן למחנות בארצות הברית.

יש לציין שגם הפועל ירושלים, המעוניינת להיכנס ליורוליג וראשיה יהיו בפיינל פור במדריד במטרה להיפגש עם ראשי המפעל הבכיר, לוחצים על גל מקל להצטרף לקבוצתם. הרכז חתם בניז'ני נובגורוד לפני מספר חודשים לחצי עונה עם אופציה לעונה נוספת, כך שיתאפשר לו לעבור לקבוצה אחרת באירופה.

השתיים נאבקות גם על דיאור פישר.

שחקן ניז'ני נובגורוד גל מקל. GettyImages
הכיוון, כך מסתמן, הוא קודם כל NBA. מקל/GettyImages

חדשות טובות מגיעות מגזרתו של גיא פניני: הפורוורד שקרע את האכילס במהלך הדרבי והושבת מפעילות לאחר ניתוח לפני כחצי שנה, חזר היום להתאמן עם הקבוצה בפעם הראשונה מאז הפציעה הקשה. פניני ערך אימון חלקי, כחצי שעה, עדיין ללא מגע.

בשבועות האחרונים ערך הקפטן לשעבר אימונים אישיים, ובקבוצה מעוניניים שההחלמה תיעשה בזהירות ובהדרגה. במכבי מגדירים את הסיכוי שפניני ישוב למשחק פעיל עוד לפני סוף העונה כקלוש, ואם זה יקרה, הרי שיקבל דקות בודדות בלבד. לסביבתו הקרובה אומר פניני כי הוא "נחוש לשוב לשחק ומאמין כי יראה יכולת טובה יותר לכשיחזור".

גיא פניני: "מודעים לחשיבות הפלייאוף"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוכים השבים. פניני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully