וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "שיטת הפיינל פור לא נכונה". פניני: "מודעים למשמעות הפלייאוף"

12.5.2015 / 14:44

המאמנים והקפטנים של שמונה העולות לרבע הגמר דיברו באירוע החגיגי, במהלכו הוענקו פרסים לנבחרי העונה. מאמן מכבי תל אביב ביקר שוב את השיטה. פרנקו: "נצטרך להתמודד עם הלחץ". קטש: "הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה"

מנהלת ליגת העל ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף, בהשתתפות שמונת המאמנים והקפטנים של הקבוצות שהעפילו לרבע הגמר. באירוע נכח גם עומרי כספי, שהעניק גביעים ושעונים בשווי 5,000 שקל למצטייני העונה - מלך הסלים מארק ליונס, מלך הריבאונדים ג'וליאן רייט ומלך האסיסטים ג'רמי פארגו, וגם לנבחרי השנה - חברי חמישיית העונה, תגלית העונה, שחקן ההגנה, השחקן השישי, השחקן המשתפר ומאמן העונה. בנוסף הציגו במנהלת את טבעת האליפות החדשה אותה יזכו לענוד שחקני האלופה העתידית.

סדרות רבע גמר הפלייאוף:

(1) מכבי תל אביב - (8) עירוני נס ציונה
המשחק הראשון בסדרה: (שני, 21:05, ערוץ 1)

(2) הפועל ירושלים - (7) הפועל תל אביב
המשחק הראשון בסדרה: (ראשון, 19:10, 5+ לייב)

(3) הפועל חולון - (6) מכבי ראשון לציון
המשחק הראשון בסדרה: (שבת, 20:50, ערוץ 5)

(4) הפועל אילת - (5) מכבי חיפה
המשחק הראשון בסדרה: (ראשון, 19:05, פריצות ב-5+ לייב)

גיא גודס עם גיא פניני מכבי תל אביב. קובי אליהו
גיא גודס עם גיא פניני/קובי אליהו

גיא גודס, מאמן מכבי תל אביב: "זה נכון שהעונה אנחנו סופגים יותר נקודות, אבל ביורוליג היינו מקום ראשון בהורדת אחוזים של היריבות. בליגה הרבה פעמים בגלל אילוצים כאלה ואחרים אנחנו גם סופגים, אבל בשורה התחתונה יש לנו קבוצה שיכולה לתת הגנה וגם הוכיחה את זה".

על שיטת הפיינל פור: "זו שיטה לא נכונה לדעתי, כבר אמרתי את זה מספר פעמים. אם רוצים פיינל פור אז שיעשו את זה גם בתחתית. זה היה רעיון של גיא פניני ואני חושב שהוא צודק. לגבי היורוליג זה משהו אחר, זה לא דומה בכלל".

גיא פניני, שחקן מכבי תל אביב שהגיע למסע"ת במקום יוגב אוחיון אמר: "אני חושב שכולם מודעים למשמעות של הפלייאוף. עם הניסיון שלנו וההבנה מה הרגע הזה אומר אנחנו נגיע וניתן את הכל בסדרה הזו. אנחנו רואים הרבה קבוצות שנאבקות על יתרון הביתיות ומאבדות אותו אז אנחנו נצטרך להיות מוכנים".

מאיר טפירו, קפטן נס ציונה דיבר לקראת הסדרה מול מכבי תל אביב: "אני חושב שזו הצלחה שאנחנו בפלייאוף. זה גם הישג להגיע לפלייאוף. צריך לזכור שנפצע לנו קרייג סמית' השחקן הכי טוב. אין ספק שמכבי פייבוריטים וייתנו את הטון בסדרה. אנחנו ננסה להציג כדורסל יותר טוב ממה שהצגנו לאורך רוב העונה כי זה פלייאוף וצריך לתת יותר".

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים עם דני פרנקו. קובי אליהו
דני פרנקו עם יותם הלפרין/קובי אליהו

שרון דרוקר, מאמנה של מכבי ראשון לציון אמר לקראת פתיחת הפלייאוף: "הראינו שאנחנו יכולים לשחק טוב. יש לנו את עמית שמנוסה, טוני, ניצן כמובן. אנחנו נשתמש בניסיון הזה".

עמית בן דוד, שחקנה של מכבי ראשון לציון, אמר: "לאורך כל העונה היינו בצמרת. במשחקים האחרונים נראינו פחות טוב, אבל אני מקווה שנהיה מוכנים בהמשך הדרך".

אלעד חסין, מאמנה של הפועל חולון אמר לקראת הסדרה מול ראשון לציון: "אני חושב שזו ליגה מאוד מעניינת ומאוד שוויונית. אני חושב שזו מהליגות הטובות שיש ואני חושב שאנחנו יכולים להתגאות בליגה הזו".

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב עם דגן יבזורי שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
גם הוא הגיע. גיא פניני/קובי אליהו

דני פרנקו, מאמן הפועל ירושלים: "נצטרך לדעת להתמודד עם הלחץ. בסך הכול אנחנו מסכמים עונה ארוכה, פתחנו אותה פנטסטי. הייתה לנו ירידה באמצע שנבעה מחיסורים של שחקנים, אבל עשינו עבודה טובה בסך הכל. בסופו של דבר את הכיוון שלנו אנחנו יודעים. אני חושב שכמות הזרים לא תעשה את ההבדל, אלא השחקנים הישראלים".

יותם הלפרין, קפטן הפועל ירושלים: "אני חושב שמעבר לזה שהעומק חשוב, הליגה הזו בסופו של יום תקום על כמה הישראלים בקבוצה יהיו משמעותיים. מעבר לזה אני חושב שאנחנו קבוצה עם שבעה זרים, אז גם מהבחינה הזו אנחנו מוכנים. מצפה לנו סדרה מאוד אגרסיבית וקשה מול קבוצה מאוד קשוחה ובטח מול מאמן שהוא מצוין בסדרות".

רמי הדר, מאמן מכבי חיפה: "אני חושב שמה שמאפיין אותנו היא דינמיקה שרק מתפתחת. עברנו כמה משברים ויצאנו מהם בצורה טובה. אני חושב שתהיה סדרה שקולה ומותחת".

אריק שיבק מאמן הפועל אילת: "כיף לחזור לשחק כדורסל בארץ. אולי אחד הדברים הטובים שקרו לנו הם שתמיד כשהיו לנו נפילות, ידענו לחזור עם כמה ניצחונות רצופים וזה נותן לנו ביטחון גם לקראת הסדרה מול חיפה. אני מצפה ומקווה לסדרה טובה".

שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב עם לימור לבנת. קובי אליהו
שמעון מזרחי ולימור לבנת/קובי אליהו

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב סיכם את העונה: "הייתה עונה שבה מעל הכל בעט המקרה הטרגי של אורי שלף. עברנו עונה של עליות וירידות, הייתה עונה מאוד צמודה פרט להפועל ירושלים שהראו עליונות על שאר הליגה. עדיף בשלב הזה של העונה להסתכל על חצי הכוס המלאה, אבל הוכחנו השנה שאנחנו יכולים להתמודד מול הקבוצות הטובות ביותר וגם דברים אחרים. נקווה מאוד להציג יכולת שתייצג בכבוד את המועדון והאוהדים שבטוח יתמכו בנו".

מתן נאור התייחס לסדרה הקשה מול ירושלים: "אני לא מאמין לא בלשמוח כשאתה מקבל יריבה מסויימת ולא להיות עצוב כשאתה מקבל יריבה אחרת. מן הסתם שתהיה סדרה קשה וירושלים תגיע פייבוריטית אבל נשתדל לעשות את שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully