וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: נובאק דג'וקוביץ' עלה לסיבוב השני

המדורג מספר אחת בעולם חזר לסבב אחרי שלא השתתף בטורניר מדריד וניצח 1:6, 7:6 (5), 3:6 את ניקולאס אלמגרו הספרדי. סטן ואוורינקה ניצח 6:4, 3:6, 2:6 את חואן מונאקו. שראפובה ניצחה בנשים

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
ניצחון לא פשוט. דג'וקוביץ'/רויטרס

במשחקו הראשון מאז שזכה בטורניר המאסטרס 1,000 במונטה קרלו ב-19 באפריל, הצליח המדורג מספר אחת בעולם נובאק דג'וקוביץ' לעלות היום (שלישי) לסיבוב השלישי בטורניר המאסטרס ברומא. דג'וקוביץ' עבד קשה מאוד על החימר בבירת איטליה, אבל הצליח לנצח 1:6, 7:6 (5), 3:6 את ניקולאס אלמגרו, הספרדי הוותיק שמדורג אמנם במקום ה-174 בעולם, אבל רק בשל פציעה שהשביתה אותו למשך תקופה ארוכה. בשיאו דורג אלמגרו במקום התשיעי בעולם.

תחילה היה נראה כאילו הסרבי יסגור עניין בשתי מערכות כשהוביל כבר 2:5 בשובר השוויון של המערכה השנייה, אבל אלמגרו הצליח להפתיע ולזכות בחמש נקודות ברציפות בדרך ל-5:7 בשובר השוויון. במערכה השלישית הצליח דג'וקוביץ' להשיג את השבירה היחידה במצב של 3:4 לזכותו ואז גם השלים ניצחון. בסיבוב הבא ישחק דג'וקוביץ' נגד רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי, שניצח בקלות 1:6, 3:6 את בן ארצו מרסל גרנויירס. קווין אנדרסון (15) עלה גם הוא לסיבוב השלישי אחרי שהוביל 0:3 על פיליפ קולשרייבר הגרמני, שפרש.

סטן ואוורינקה (8) התקשה מאוד מול חואן מונאקו הוותיק, המדורג 36 בעולם, אבל הצליח לחזור מפיגור מערכה ל-6:4, 3:6, 2:6. בסיבוב הבא ישחק השוויצרי נגד המנצח בין דומיניק תים לז'יל סימון. פליסיאנו לופס (11) עלה לסיבוב השני עם 4:6, 6:7 (4) על ניק קיריוס האוסטרלי וישחק מול ויקטור טרויצקי, שניצח במשחק קשה מאוד 6:7 (3), 7:6 (4), 6:7 (4). עוד בסיבוב הראשון, דויד גופן הבלגי ניצח את אנדראה ארנבולדי האיטלקי, שעלה מהמוקדמות, 7:5, 2:6, 1:6. מארין צ'יליץ' ממשיך לאכזב מאז החזרה מהפציעה והפסיד 6:4, 6:3 לגיירמו גרסיה לופס הספרדי.

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. AP
עשתה את שלה. שראפובה/AP

נשים

מריה שראפובה (3) עשתה את שלה ולא ממש התקשתה בדרכה לסיבוב השלישי. הרוסייה הובילה 2:6, 1:3 מול ירמילה גיידוסובה, שנאלצה לפרוש בגלל פציעה. שראפובה תמתין למנצחת בין בויאנה יובאנובסקי למדיסון קיז.

ויקטוריה אזרנקה, שהייתה קרובה מאוד לנצח את סרינה וויליאמס במדריד בשבוע שעבר, איבדה את המערכה הראשונה מול לוסי הראדצקה, שנכנסה כלאקי לוזר לטורניר, אבל ניצחה אותה 5:7, 6:2, 1:6 אחרי שעתיים ועוד 23 דקות של משחק בדרך לסיבוב השני. אלינה סביטולינה שברה את הלב של אלפי איטלקים שבאו לתמוך בפלביה פנטה כשניצחה אותה 4:6, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully