וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קביליו יפו ניצחה 0:2 את הפועל קרית אונו ונשארה בליגה א'

אחרי שהייתה קרובה לירידה, הקבוצה של עופר ראובן הצליחה לשרוד בליגה, לאחר שצלחה את משחק המבחן מול היריבה מליגה ב'. אביחי ממן (67) ואסף לוי (90) כבשו לזכות היפואים. הפועל איכסל עלתה על חשבון אסי גלבוע לליגה א' צפון

ממן חוגג עם החברים/קובי אליהו

ברכות למכבי קביליו יפו, שהצליחה בסופו של דבר לשרוד בליגה א' דרום. הקבוצה של עופר ראובן , שתרצה לשכוח את מרבית העונה הנוכחית, צלחה את משחק המבחן שלה הערב (שלישי) מול הפועל קרית אונו מליגה ב' לאחר שניצחה אותה 0:2 והבטיחה עונה נוספת בליגה השלישית בטיבה. מכבי קביליו יפו הייתה קרובה לסיים את העונה במקום שמוביל באופן אוטומטי לליגה בא', אך בסופו של דבר סיימה במקום המוביל למבחנים והשאר כבר ידוע.

הפועל קרית אונו, אותה מאמן שחקן העבר, אודי כבודי, הגיעה למשחק כאנדרדוג מוחלט, אך הצליחה למתוח את יריבתה עד לדקה ה-67. באותה דקה, אביחי ממן הצליח לשים את הראש במקום הנכון ונגח לרשת את שער היתרון הכל כך יקר של קבוצתו. הניצחון הובטח בדקה ה-90, כשאסי לוי הצטרף גם הוא לרשימת הכובשים בדרך ל-0:2 חשוב על הפועל קרית אונו ומקום בליגה א' גם בעונה הבאה.

הפתעה נרשמה במשחקי המבחן לליגה א' צפון, כאשר הפועל איכסל מליגה ב' גברה 0:1 בעילוט על אסי גלבוע ועלתה על חשבונה לליגה א'. מוחמד אבוליל כבש את שער הניצחון לזכות איכסל בדקה ה-60.

שחקן מכבי קביליו יפו, טל מעבי. קובי אליהו
הצליחה לשרוד. שחקן מכבי קביליו יפו טל מעבי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully