וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפציעה הקשה: שייטת ה-470 גיל כהן חזרה להפליג

השייטת, שנפגעה לפני כעשרה חודשים בתאונת דרכים וסבלה מפגיעות פנימיות וכירורגיות קשות, חזרה לפעילות תחרותית מלאה. תשתף פעולה עם דניאל ממן, המטרה: השגת הקריטריון למשחקים האולימפיים לריו 2016

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזרה אחרי פציעה קשה. גיל כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

השייטת האולימפית, גיל כהן, שנפצעה קשה באוקטובר 2014 בתאונת דרכים בחיפה, חזרה לפעילות תחרותית מלאה. כהן, שייצגה את ישראל במשחקים האולימפיים בלונדון 2012 עם ורד בוסקילה, חזרה לשתף פעולה עם שייטת הלייזר רדיאל, דניאל ממן, שעד לאחרונה השתייכה לפרויקט הלייזר רדיאל של איגוד השייט ביחד עם השייטת אורן יעקב.
המטרה של כהן וממן - השגת הקריטריון למשחקים האולימפיים לריו 2016 במפרשיות מדגם 470.

כהן נפגעה לפני כעשרה חודשים בתאונת דרכים בזמן שרכבה על אופניה וסבלה מפגיעות פנימיות וכירורגיות קשות. היא נותחה וטופלה בבית החולים רמב"ם ועברה תקופה ארוכה של התאוששות והחלמה. בחודש האחרון חזרה לאמן במועדון השייט בחיפה והחליטה להגשים משאלה עליה חשבה במשך כל יום מאז הפציעה הקשה – לחזור לפעילות ספורטיבית מלאה, ולהמשיך לייצג את מדינת ישראל. לאחרונה החלה כהן להתאמן עם דניאל ממן כצוות נשים חדש במפרשיות 470, ממן אשת הצוות וכהן ההגאית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישיגו את הקריטריון? דניאל ממן וגיל כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מרגישה נהדר לחזור ולשוט", אמרה כהן. "אני חוזרת עם אנרגיות חדשות ומוטיבציה גבוהה להצליח. התאונה מאחוריי, ואני עם הפנים קדימה בתקווה שנגיע לריו. אני חושבת שאחרי תקופה כל כך קשה שעברתי מגיעה לי הזדמנות להגשים את החלום שלי". כהן וממן מסרו יחדיו: "המטרה שלנו ברורה ותתמקד בהשגת הקריטריון הבינלאומי. זה לא יהיה קל. מצפה לנו תחרות קשה מאד מול השייטות הטובות בעולם, אבל נעשה הכל כדי להצליח ולהבטיח למדינת ישראל ייצוג בדגם 470 נשים בריו".

כהן וממן כבר הספיקו לשתף פעולה אחרי המשחקים האולימפיים בלונדון 2012 לאחר שוורד בוסקילה פרשה. בזמנו, הן הפליגו יחד כחצי שנה והתברגו במקום העשירי הכללי בגביע העולם בפלמה, באפריל 2013 אך הפציעה קטעה את ההמשכיות. באיגוד השייט מברכים על החזרה של כהן לפעילות תחרותית ויתמכו בצוות בצורה המיטבית. במקביל ממשיך האיגוד לטפח את דור ההמשך בהדרכת המאמן הלאומי ערן סלע. נבחרת הבנות במפרשיות 470 הכוללת את נויה ברעם ורימון שושן, יהל וולך וסתיו ברוקמן והצוות של צוף זמט וסער תמיר. כולן נמצאות כעת בשיא ההכנות למבחנים האולימפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully