וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גולדהאר וביין ייפגשו, הבעלים יקבע את התקציב

12.5.2015 / 15:18

הבעלים יגיע לפני גמר הגביע מול באר שבע כדי לקדם את ענייני המועדון. בקבוצה ינסו להחתים את זהבי ובן חיים על חוזים חדשים, גם חואן פאבלו צפוי להישאר. קהת, דסה ושלומי אזולאי על הכוונת

one

מנכ"ל מכבי תל אביב מרטין ביין צפוי לקיים בשבוע הבא פגישה משמעותית עם הבעלים מיטש גולדהאר, לאחריה ינועו גלגלי המועדון ודברים רבים ייסגרו. לא ברור עדיין אם גולדהאר יגיע למשחק מול קרית שמונה ביום ראשון. במכבי תל אביב העריכו שבשלב הזה מכבי תל אביב כבר תהיה אלופה, כך שעל פי התכנון המוקדם גולדהאר היה אמור לנחות בארץ רק לקראת גמר הגביע ביום רביעי מול הפועל באר שבע. ייתכן מאוד שביין יטוס לאירופה אחרי המשחק מול קרית שמונה ביום ראשון כדי לקיים את הפגישות עם גולדהאר והשניים ישובו יחד לארץ ביום רביעי במטוסו הפרטי של הבוס.

מרטין ביין יו"ר מכבי תל אביב עם הבעלים מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
כבר חושבים על העונה הבאה. גולדהאר עם ביין/ברני ארדוב

העניין המרכזי בפגישה מעבר להמשך דרכם של ג'ורדי קרויף ופאקו אייסטראן, יהיה המסגרת התקציבית שיעמיד גולדהאר לטובת המועדון בעונה הבאה. הבעלים עדיין לא החליט אם להשאיר את התקציב סביב 110 מיליון שקל כפי שהוא היום, או להגדיל אותו בצורה דרמטית כדי להגדיל את הסיכויים להשתלב בליגת האלופות. לאחר שייסגרו הפרטים בין גולדהאר לביין, יוכל המנכ"ל לשבת עם נציגיהם של ערן זהבי וטל בן חיים כדי לסכם על חוזים חדשים. במכבי רוצים לפתוח לשניים את החוזים, להגדיל את סעיף השחרור ולהשאיר את שניהם בארץ לעונה הבאה.

השניים לא מעוניינים בהצעות שהוגשו להם מסין בעיקר בגלל המרחקים שצריך לעשות במשחקי חוץ. שחקן במכבי תל אביב אמר היום: "כל משחק חוץ בסין זו פרוצדורה של ארבעה ימים מחוץ לבית. מי ירצה להשאיר את האישה והתינוקות בבית כל כך הרבה זמן?".

אחרי הפגישה בין גולדהאר לביין, ייסגר גם החוזה עם חואן פאבלו שאמור להישאר במועדון. גם שחקנים ישראלים של הקבוצה שמסיימים חוזים מחכים להתפתחויות. ליואב זיו נאמר שהקבוצה רוצה להאריך את חוזהו, אבל טרם הוגשה לו הצעה. לצד שחקני רכש זרים חדשים, במכבי ינסו להתחזק בכמה ישראלים. טל בן חיים הבלם מאוד מעניין את הקבוצה ואם הוא יחליט לשוב ארצה, תהיה תחרות בין מכבי תל אביב למכבי חיפה על שירותיו. גם רועי קהת, שלומי אזולאי, אלי דסה ואחמד עאבד נמצאים על הכוונת של מכבי תל אביב בגזרת הישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully