וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "לבייל אין בעיה עם חבריו לקבוצה, הסוכן שלו לא מכיר את האווירה כאן"

מאמן ריאל מדריד התייחס לדבריו של סוכנו של הוולשי. בנזמה צפוי לפתוח מול יובנטוס (ד', 21:45, ערוץ 2 ו-5HD), ראמוס עשוי להמשיך בקישור. חאמס: "החלום - להגיע לגמר". אלגרי: "המשחק הגדול בקריירה שלי". בופון: "לא נתגונן"

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. GettyImages
נוגע בהיסטוריה. קרלו אנצ'לוטי/GettyImages

ריאל מדריד תגיע מחר (רביעי) לרגע האמת של העונה שלה, במשחק הגומלין של חצי גמר ליגת האלופות מול יובנטוס אותו תארח בסנטיאגו ברנבאו (21:45, ערוץ 2 ו-5HD). אלופת אירופה הפסידה 2:1 בטורינו במשחק הראשון בין השתיים בטורינו בשבוע שעבר, והיא יודעת שכל תוצאה פרט לניצחון תגרום לה לאבד את התואר כבר מחר, ולסגור שבוע עגום מבחינתה, במהלכו היא צפויה לחזות בברצלונה חוגגת אליפות במחזור הלפני אחרון של הליגה הספרדית ביום ראשון.

קארים בנזמה החלים לחלוטין ויהיה כשיר ב-100% לקראת המשחק, בו הוא צפוי לחזור להרכב הפותח. למרות הקשיים של סרחיו ראמוס בקישור במשחק הראשון בטורינו, קרלו אנצ'לוטי לא שלל את האפשרות שהוא ימשיך באותו תפקיד. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הגורלי אמר אנצ'לוטי: "זה משחק חשוב מאוד. אנחנו קרובים מאוד לעשות היסטוריה, כי אף קבוצה לא זכתה במפעל הזה פעמיים ברציפות. אני רואה אצל השחקנים שלי מוטיבציה גבוהה לחזור לגמר. אני חושב שבמשחקים האחרונים שיחקנו היטב, אבל היה חסר לנו ריכוז בכמה רגעי מפתח".

גארת' בייל ריאל מדריד. רויטרס
סערה בכוס מים? גארת' בייל/רויטרס

ציטוטי ריאל מדריד

כשנשאל לגבי הצהרותיו של סוכנו של גארת' בייל על כך שהוולשי מתוסכל מכך שחבריו לקבוצה לא מוסרים לו מספיק ענה המאמן האיטלקי: "הסוכן של בייל מעולם לא הגיע לצפות באף אחד מהאימונים שלנו, והוא לא מכיר את האווירה כאן. לבייל אין אף בעיה עם חבריו לקבוצה, ולאף אחד מהם מעולם לא היתה בעיה איתו. אנחנו מרוצים מהעונה של בייל, אבל בעולם הזה הרבה אנשים מדברים, ולפעמים הם מדברים יותר מדי. היה מוטב אם הסוכן לא היה אומר את הדברים".

כשנשאל לגבי קריאות הבוז של אוהדי ריאל לאיקר קסיאס אמר אנצ'לוטי: "אני לא אוהב את השריקות הללו, אבל לאיקר יש הרבה ניסיון וזה לא ישפיע עליו. מחר הברנבאו והשחקנים צריכים להיות מאוחדים. המסר שלי לשחקנים ולאוהדים הוא להישאר רגועים ומפוקסים".

חאמס רודריגס הוסיף: "מחר נצטרך לשחק חזק ולהיות מפוקסים. הברנבאו צריך להיות השחקן ה-12 שלנו, כי אנחנו צריכים את התמיכה המלאה של האוהדים יותר מתמיד. ליובנטוס יש שחקנים איכותיים, ונצטרך להיות חדים מאוד ולהציג את המשחק הטוב ביותר שלנו כדי לעבור אותם. מבחינה אישית, החלום שלי הוא להיות בגמר ליגת האלופות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
חולם על גמר ראשון שלו. חאמס רודריגס/GettyImages

ציטוטי יובנטוס

"זה המשחק הגדול ביותר בקריירה שלי", הודה מאסמיליאנו אלגרי. "לא בכל יום אתה מגיע לחצי גמר ליגת האלופות. השנה הגענו למעמד הזה, ואנחנו מקווים להגיע לברלין. ריאל מדריד קבוצה נהדרת עם שחקנים נפלאים. נצטרך להיות רגועים ומפוקסים כדי להמשיך לשלב הבא". אלגרי דיבר על פול פוגבה: "הוא בכושר טוב. ישנה אפשרות שהוא ישחק אבל עדיין לא החלטתי".

"אני בטוח שיהיה לנו קשה מאוד", הוסיף ג'נלואיג'י בופון. "ריאל מדריד קבוצה מצוינת, אבל גם אנחנו נוכל לגרום לה לנזק. לא הגענו למשחק בשביל להתגונן ולשמור על רשת נקייה. מבחינתנו, הדבר החשוב ביותר הוא כמובן להגיע לגמר".

מאמן יובנטוס מאסימיליאנו אלגרי. AP
המשחק הגדול בקריירה. מאסמיליאנו אלגרי/AP

חמישה משחקים אחרונים, ריאל מדריד

תיקו 2:2 ביתי מול ולנסיה בליגה
הפסד 2:1 בחוץ מול יובנטוס בליגת האלופות
ניצחון 2:3 בחוץ על סביליה בליגה
ניצחון 0:3 בבית על אלמריה בליגה
ניצחון 2:4 בחוץ על סלטה ויגו בליגה

חמישה משחקים אחרונים, יובנטוס

תיקו 1:1 ביתי מול קליארי בליגה
ניצחון 1:2 ביתי על ריאל מדריד בליגת האלופות
ניצחון 0:1 בחוץ על סמפדוריה בליגה
ניצחון 2:3 בבית על פיורנטינה בליגה
הפסד 2:1 בחוץ מול טורינו בליגה

ייעדרו:

ריאל מדריד: סמי חדירה, לוקה מודריץ'.

יובנטוס: מרטין קסארס, קוג'ו אסמואה

מלך השערים בכל המסגרות, ריאל מדריד

כריסטיאנו רונאלדו 54
קארים בנזמה 22
גארת' בייל 17

מלך השערים בכל המסגרות, יובנטוס

קרלוס טבס 29
אלברו מוראטה 12
פול פוגבה 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully