וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט: "אחרי אגרוף לפרצוף אתה או נשכב, או קם ומגיב בחזרה"

הווריורס השוו ל-2:2 מול ממפיס, המספרים של קרי שוב נראו כמו של MVP, סטיב קר: "הבנו כמה טוב צריך לשחק". הגריזליס מאמינים, אטלנטה חוגגת, פול פירס על ההחטאה: "הייתי בטוח שזה נכנס"

הריסון בארנס שחקן גולדן סטייט ווריורס. GettyImages
הערכה שלנו - זה ייגמר במשחק שביעי/GettyImages

פלייאוף ה-NBA ממשיך לספק סדרות מעניינות. בשלוש מתוך ארבע סדרות חצי הגמר התוצאה היא 2:2, כשהלילה (בין שני לשלישי) אטלנטה ניצחה 101:106 בוושינגטון וגולדן סטייט ניצחה 84:101 בממפיס, ושתיהן השוו ל-2:2 והחזירו לעצמן את יתרון הביתיות.

מארק גאסול שחקן ממפיס גריזליס. GettyImages
לא מוותרים. גאסול/GettyImages

ממפיס - גולדן סטייט: מספרי המשחק

* גולדן סטייט קלעה במשחק מספר 4 יותר שלשות (14) מאשר במשחקים 2 ו-3 ביחד (12). בניצחונות האחוזים שלה מהשלוש הם 44 (27 מ-61) ובהפסדים 23 (12 מ-52).

* הגריזליס קלעו במשחק 39.3 אחוז מהצבע, הכי נמוך שלהם העונה.

* השחקנים עם הכי משחקים של מינימום 30 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בשני הפלייאופים האחרונים: לברון ג'יימס (7), סטפן קרי (5), קווין דוראנט, (5), ראסל ווסטברוק (5).

* הממוצע של סטפן קרי בסדרה הוא 21 נקודות. הלילה הוא קלע 21 נקודות במחצית הראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

זורקי הקלאץ' בפלייאוף מאז 1997 - המאזנים

ציטוטים

אחרי שני משחקים מאכזבים, סטפן קרי שוב נראה כמו MVP, עם מחצית ראשונה נהדרת וכמה מהלכי היילייט מלהיבים. לשמחתו של מאמן גולדן סטייט סטיב קר, התפוקה ההתקפית באה גם לצד אינטסיביות בהגנה. "הלילה עשינו צעד קדימה מבחינת הבנה של רמת הדריכות, תחרותיות ופיזיות כדי לנצח בסדרה הזאת", אמר קר, "זה כנראה היה המשחק שבו נראינו הכי תחרותיים, בטח שבסדרה הנוכחית, אבל גם בכל הפלייאוף, מבחינת הבנה של עד כמה טוב צריך לשחק".

קרי עצמו אמר ש"נתנו את הטון ברבע הראשון, ולא הורדנו את הרגל מהגז לאורך כל המשחק, וזו הדרך שבה אנחנו צריכים לשחק". אנדרו בוגוט הוסיף ש"הסדרה הזאת יכלה להיגמר אם הלילה לא היינו משחקים כמו שצריך. נכון שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר, אבל אם היינו מפגרים 3:1 המשימה הייתה מאוד קשה. עכשיו במצב של 2:2 זו סדרה של שלושה משחקים, ואני אוהב את הסיכויים שלנו".

האריסון בארנס אמר ש"אחרי שראינו ביחד את משחק מספר 3, הבנו איך הם פירקו אותנו (we just got punked, במקור). מבחינת ריבאונדים בהתקפה, מלחמה על כדורים, ההגנה שלנו, אבל הפעם ידענו שאנחנו חייבים לעלות ולהיות פיזיים. במשחק הקודם קיבלנו אגרוף לפרצוף ועוד אגרוף לפרצוף, אז או שאתה נשכב, או שאתה קם ומגיב".

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריורס מעל קורטני לי שחקן ממפיס גריזליס. GettyImages
"ככה אנחנו צריכים לשחק". קרי/GettyImages

מנגד, מאמן ממפיס דייויד ייגר התאכזב לראות את קבוצתו מסיימת את המשחק עם 37.5 אחוז מהשדה ונקלעת לפיגור שהגיע בשיאו ל-26 נקודות הפרש. "חייבים להמשיך בדרך שלנו", אמר מאמן הגריזליס, "יש לנו אמונה גדולה בקבוצה שלנו. הגענו לסדרה הזאת באמונה שהיא תיגרר לשבעה משחקים, למרות שלא הרבה אנשים האמינו שניקח משחק, אחרים חשבו שננצח רק אחד. אבל אנחנו מאמינים שזה אפשרי. נשחק טוב יותר ביום רביעי, ואז נחזור הביתה ביום שישי".

מארק גאסול הוסיף ש"אנחנו לא נכנסים לפאניקה, אנחנו לא שוכחים מי אנחנו ומה עלינו לעשות כקבוצה, אנחנו ביחד כבר מספיק זמן כדי לדעת לעבוד על עצמנו ולצאת ממצבים קשים, ופשוט להמשיך לשחק. אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה טובה, ושזה לא יהיה קל".

בממפיס זוכרים היטב את התקופה אחרי פגרת האולסטאר, כשהגריזליס רשמו רצף נהדר והיו במרחק שלושה משחקים בלבד מגולדן סטייט בפסגת המערב, אבל אז החלה מכת פציעות שגרמה ל-11 הפסדים ב-21 משחקים וממפיס סיימה את העונה "רק" במקום החמישי. "כבר אז ידענו שאנחנו לא מפחדים מאף אחד", אומר מייק קונלי, "הרגשנו שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, ולא רק את גולדן סטייט. רצינו לתפוס אותם". עכשיו המרדף חוזר.

דייויד ייגר, וינס קרטר, ממפיס גריזליס. AP
מתוסכל. ייגר/AP

וושינגטון - אטלנטה: מספרי המשחק

* אין פלא שפול פירס החטיא את השלשה שלו בסיום מעמדה חופשית: בסדרה הזאת הוא קולע שלשות טוב יותר מול שמירה (10 מ-17) מאשר כשהוא פתוח (6 מ-14).

* אל הורפורד רשם דאבל דאבל שישי בפלייאוף. היחיד שעשה זאת השנה יותר ממנו הוא בלייק גריפין (10).

ציטוטים

"ככה אנחנו רוצים לשחק", אמר פול מילסאפ אחרי הניצחון של אטלנטה, ששוב נראתה כמו הקבוצה שהרשימה בעונה הרגילה וסיימה במקום הראשון במזרח, "אנחנו רוצים לשק פנימה-החוצה, אנחנו רוצים לתקוף את הסל, רוצים ללכת הרבה לקו, ואם יש זריקות נוחות לשלוש, אז ניקח אותן. מבחינתי, זה המשחק הכי טוב שלנו בסדרה. עם 30 אסיסטים, עם ההגנה, איך שהגענו למשחק, הדרך שבה הנענו את הכדורו עשינו חסימות".

ג'ף טיג אמר ש"זו היתה הרגשה טובה רק לראות את התשוקה של השחקנים שלנו, שעלו רעבים כבר מהדקה הראשונה של המשחק. הצהרנו והראינו להם - אנחנו כאן כדי לשחק". המאמן מייק בודנהולזר סיכם: "אנחנו חייבים למצוא דרך לעשות את זה יותר לאורך 48 דקות".

אבל זה כמעט נגמר אחרת. וושינגטון הלוחמנית כבר רשמה קאמבק מרשים, ובפיגור 104:101, כשנותרו 9 שנות לסיום, פול פירס יכול היה להשוות את התוצאה, אבל החטיא שלשה פנויה חלוטין. "הייתי בטוח שהיא נכנסה", אמר פירס, בעוד בראדלי ביל, שרשם שיא קריירה בפלייאוף עם 34 נקודות, אמר ש"לפעמים את הזריקות הפנויות האלה הכי קשה להכניס הייתה לנו הזדמנות טובה לעלות ל-1:3. כבר ניצחנו משחק אחד בלי ג'ון (וול), ואנחנו יכולים לעשות את זה שוב".

פול פירס, וושינגטון וויזארדס. GettyImages
איך זה לא נכנס? פירס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully