וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס: "זה יהיה חלום להגיע לגמר האלופות". אלאבה: "ננצח 0:4"

חלוץ ברצלונה דיבר על עונתו הראשונה במפעל היוקרתי: "אלו רגעים שאתה חולם עליהם כילד, יהיה מושלם לזכות". שחקנה האוסטרי של באיירן בטוח: "אנחנו נעלה, מקווה שאהיה כשיר לגמר בברלין"

לואיס סוארס ברצלונה חוגג. AP
בדרך לגמר אלופות ראשון שלו. סוארס/AP

ברצלונה תפגוש הערב (21:45) את באיירן מינכן במשחק הגומלין של חצי גמר האלופות. הקטלאנים, שניצחו 0:3 במשחק הראשון, פייבוריטים ברורים להגיע למשחק הגמר שייערך השנה בברלין. ללואיס סוארס, חלוצה האורוגוואי של ברצלונה יש לא מעט מניות בעונה הנהדרת של קבוצתו באירופה. סוארס כבש שערים מכריעים מול מנצ'סטר סיטי בשמינית הגמר ונתן הצגה מול פריס סן ז'רמן ברבע הגמר.

סוארס דיבר על ההרגשה שלו במפעל היוקרתי: "להגיע לגמר ליגת האלופות זה חלום, לזכות במפעל הזה יהיה פשוט מושלם. אף פעם לא תיארתי לעצמי שהחלום יהפוך למציאות ושאני אשחק עבור ברצלונה. יש לי הרבה רגעים שאני זוכר מהתקופה שלי בברצלונה. כמובן שזוכר את המשחק הראשון שבו לבשתי את החולצה של המועדון ואת הגול שלי מול מנצ'סטר סיטי באנגליה. אלום רגעים שאתה תמיד אומר לעצמך 'הלוואי שהייתי במשחק הזה, ומנצח'".

אחרי ה-0:3 במשחק הראשון בקאמפ נואו, מעטים מאוד אם בכלל נותנים לבאיירן סיכוי להגיע לגמר אך דויד אלאבה, שחקנה האוסטרי של באיירן, דווקא מאמין שקבוצתו יכולה להתעלות בגומלין הערב. אלאבה, שלא ישחק מול הקטלאנים בשל פציעה, התראיין לתקשורת הספרדית ואמר ביהירות מסויימת: "אנחנו ננצח 0:4 ואני מקווה שאהיה כשיר כדי לשחק בברלין".

מהאדי בנעטיה, בלמה של באיירן נשמע ריאלי יותר: "זה לא יהיה קל, אבל מי שלא מאמין, עדיף שיישאר בבית. יש לנו קבוצה נהדרת ואנחנו יכולים להבקיע בבית הרבה שערים. הוכחנו את זה כבר בעבר".

שחקן באיירן מינכן, דויד אלאבה. רויטרס
חי בסרט? אלאבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully