וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: כדורגל ממעוף הציפור, הגנב הטיפש מארגנטינה

איך נראה משחק כדורגל שבו השחקנים רואים את האירועים רק דרך מצלמה מלמעלה? ולמה שתי מצלמות קלטו את אוהד אינדפנדיינטה גונב בשידור חי? וגם: גול עצמי מוזר וגול פשוט מטורף בקטרגל

אסקייל לאבצי מככב בפרסומת לפפסי

16:25: טוטי, פלורנצי, דה רוסי ונאינגולן משחקים טניס

מסתבר ששחקני רומא לא טובים רק בכדורגל. או לפחות לא מעבירים את הזמן רק בכדורגל. פרנצ'סקו טוטי, אלסנדרו פלורנצי, דניאלה דה רוסי וראג'ה נאינגולן הפגינו את כישוריהם על משטח החימר עת ששיחקו טניס האחד נגד השני. לפרקים הם גם זכו לחיזוק מנובאק ג'וקוביץ' וקרולין ווזניאקי.

16:12: הכתבת שספגה עלבון והתעמתה עם האוהד שפגע בה

כתבת החדשות הקנדית, שונה האנט, היא ההגדרה לכתבת אמיצה. לאחר משחק של קבוצת הכדורגל של טורונטו, עשתה האנט את עבודתה, כשראיינה את האוהדים מיד עם סיום ההתמודדות. אך היא בטח לא ציפתה שבמהלך הראיון, כשהיא בשידור חי, אחד האוהדים ישתמש כלפיה בשפה בוטה. אחד מאוהדי טורונטו הציע לאחד מחבריו לבצע בה את זממו, והכול לעיני המצלמה. האנט לא איבדה עשתונות והתעמתה עם אותו אוהד.

13:14: האוהד הזה לא יפרוץ יותר לשום מגרש

מארלון פנה, מגינה של אספנייה מהונדורס, נתן לאוהד שיעור שלא ישכח

11:15: גול פשוט מטורף בקטרגל בברזיל

קוראים לו פלקאו, והוא השחקן הכי טוב בעולם בקטרגל באולמות. השחקן הזה שיתף בחשבון האינסטגרם שלו גול פשוט מטורף שלו במדי הנבחרת. לא ברור בדיוק ממתי ומול מי השער הזה, והאמת שזה גם לא כל כך משנה. צפו בגול המטורף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

9:00 - כדורגל ממעוף הציפור

מה קורה כששחקני כדורגל משחקים על המגרש, כשהדרך היחידה שלהם לראות את המתרחש היא דרך מצלמה שמתעדת את האירועים מלמעלה? סרטון משעשע מתוכנית ספורט בנורבגיה מראה משחק כדורגל שבו כל השחקנים מנסים לשחק כשהם לא רואים כלום, מלבד את המגרש ממעוף הציפור. התוצאה: חוסר פרופרציה, קושי להתמצא, ושלל סצינות מצחיקות.

8:00 - הגנב הטיפש בעולם

אוהד שנכנס לחדר התקשורת של אינדפנדיינטה מהליגה הארגנטינאית ניסה לגנוב מחשב נישא שהיה על אחד השולחנות לפני מסיבת העיתונאים. ברוב טיפשותו, האוהד לא יצא מנקודת הנחה שהמקום מלא במצלמות, ושמעשה הגניבה שלו תועד בלייב, ושהוא נקלט דוחף את המחשב למעיל שלו.

7:00 - גול עצמי מצחיק, כל מילה מיותרת

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully