וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הערעור בעונש הפחתת הנקודות ייערך ביום חמישי

12.5.2015 / 14:11

בבירה קיבלו את מבוקשם, והם עשויים לקבל בחזרה את הנקודות עוד לפני המשחק מול מכבי פתח תקוה. בקבוצה התלוננו על כיסאות שבורים ביציע אוהדי מכבי חיפה. המגן וויליאן עשוי להגיע להתרשמות

one

בית"ר ירושלים הגישה הבוקר (שלישי) את הערעור על הפחתת שתי הנקודות בפועל, עונש שהוטל על הקבוצה בעקבות הקריאות "מחבל" של אוהדיה לאחמד עאבד במשחק נגד קרית שמונה לפני שבוע. בבית"ר הכינו ערעור מפורט עם הסברים רבים בנוגע למלחמה בגזענות וחוסר הספורטיביות של העונש אך חזרו ואמרו: "קודם כל ראוי שהדיון יתקיים השבוע, כי בסיטואציה הנוכחית איך ערך ספורטיבי למאבק על אירופה. בנוסף, ההחלטות מתקבלות ללא קשר למה שנרשום או נגיד בדיון, הדבר היחיד שיכול לעזור זאת הדעה התקשורתית האחידה כי העונש אינו ספורטיבי וההכרעה צריכה להיות על המגרש. בכל מקרה, אם העונש לא ישונה ננקוט בצעדים מרחיקי לכת".

בבית"ר דרשו שהערעור יתקיים עוד השבוע מתוך תקווה שיגיעו למשחק נגד מכבי פתח תקוה לאחר החזרת נקודות, וקיבלו את מבוקשם בשעות הצהריים כשההתאחדות קבעה את הדיון ליום חמישי הקרוב. בבית"ר חזרו ואמרו כי מבחינתם אין אופציה של החזרת נקודה וכי הם דורשים את שתי הנקודות בחזרה, ושוב שולחים עקיצה לחיפה: "יש מספיק עונשים יצירתיים שלא יגרמו למצב שלא יהיה ערך בכלל לכדורגל ולמאבק על כרטיס לאירופה. אנחנו מצפים שגם בכירי ההתאחדות והתובע יתערבו כאן, הם אחראים על הכדורגל ועל העובדה שמי שטובה יותר צריכה לשחק באירופה ולא זאת שמקושרת יותר".

אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים, בבית המשפט. ברני ארדוב
כל ההכנות לעונה הבאה מוקפאות. אלי טביב/ברני ארדוב

עד אשר יתבררו תוצאות הערעור, וגם בעקבות השבוע הקשה שעבר מאז אותו מקרה, בשלב זה כל ההכנות לעונה הבאה מוקפאות ואלי טביב עדיין לא החליט אם להישאר. טביב ערך במהלך השבוע האחרון התייעצויות רבות, כאשר גורמים בכירים בהתאחדות אמרו לו שבמצב הנוכחי הוא יצטרך לקבל החלטה אם הוא הולך למלחמה בגזענות ובתדמית הגזענית או שהעונשים ימשיכו ליפול על בית"ר שבוע אחרי שבוע ובמצב הנוכחי הוא יעשה טעות אם יישאר.

מנגד, בבית"ר מקווים כי כמו בשבוע האחרון, השינוי שהחל בקהל יימשך וכמו כן יצטרפו גורמים נוספים שיסייעו לטביב הן כלכלית והן במאבק על תדמית המועדון. ראש העיר ניר ברקת לא הגיע למשחק האחרון אך מקורביו העבירו מסרים כי הוא מאוד מרוצה מההתמודדות עם הגזענות ואם טביב ימשיך בדרך זאת הוא יהיה מעוניין לתת כתף ולסייע. פגישה בין השניים צפויה בקרוב, בעיקר על מנת לשמוע את ההחלטה על המשך דרכו של טביב.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אלי דסה שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) מול עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ייאלצו למכור אותו? אלי דסה/קובי אליהו

אי הוודאות משפיע מאוד על האווירה בקרב שחקנים, אנשי הצוות המקצועי והעובדים אך כולם נושכים שפתיים ועושים הכל בכדי לסיים את העונה במקום הרביעי ולקוות לטוב. בנוגע לססאר ארסו, לבית"ר ישנה אופציה על השחקן עד לחודש יוני אך במועדון חשים כי הוא מחזיק ביד העצה מקבוצה אחרת והיה מעוניין שהאופציה לא תמומש. בבית"ר מעריכים כי ההצעה היא ממכבי חיפה או הפועל באר שבע, אך ייתכן שמדובר גם בהצעה מחו"ל. בבית"ר ימתינו לבדיקות שיערוך ארסו לאחר החזרה מפציעה ולאחר בחינת מצבו הרפואי תתקבל החלטה סופית לגביו. אם טביב לא יישאר, כבר עתה ברור כי האופציה לא תמומש, כמו גם זאת על ליביו אנטל ושלומי אזולאי.

כפי שפורסם בוואלה ספורט, השבוע חזרה מכבי תל אביב שוב לניסיונות לצרף את אלי דסה. מכיוון שבקרית שלום העבירו מסרים לבית"ר כי יהיה מוכנים לשלם לפחות שלושה מיליון שקל עבור המגן. בבית"ר הסבירו שמבחינה כלכלית אם טביב יעזוב לא תהיה ברירה ובכדי לתפעל את המועדון דסה יהיה חייב להימכר לכל המרבה במחיר. בתסריט בו טביב יישאר, דסה לא יימכר לאף קבוצה בישראל בקיץ הנוכחי.

המגן הברזילאי וויליאן פריירה דוס סנטוס, 27, עשוי לנחות בארץ ולהגיע להתרשמות בבית"ר ירושלים. המגן השמאלי שיחק העונה בקבוצת טרינדדה מהליגה המחוזית של גויאנו, ולפני כן עבר באופרריו, שפקואנסה וברזיליינסה מהליגה השנייה.

הבוקר הגישה בית"ר תלונה להתאחדות לכדורגל על כיסאות שבורים ביציע הדרומי שאיכלס את אוהדי מכבי חיפה באצטדיון טדי במפגש בין השתיים ביום ראשון, ופרסמה את התמונות הללו:

מערכת וואלה, צילום מסך

עדכון ראשון 10:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully