וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים סימנה את גליינור פלט לקראת העונה הבאה

23.4.2015 / 17:07

החלוץ ההולנדי ששיחק בהפועל באר שבע בעונה שעברה מבוקש בבירה לקראת העונה הבאה. במועדון מעריכים שמכבי תל אביב תגיש הצעה כספית לרכישת אלי דסה, ומבהירים: "הם יצטרכו סכום דמיוני"

one

בבית"ר ירושלים ישנה תחושה כי הבעלים אלי טביב קיבל החלטה להישאר בעונה הבאה, על אף העובדה כי אינו מודיע על כך רשמית. התחושה מגיעה בעקבות מהלכים שנעשים מאחורי הקלעים בנוגע לשחקני חיזוק אפשריים לקראת העונה הבאה. המטרה הראשונה של בית"ר תהיה להתחזק בחלוץ זר איכותי, כאשר השם המוביל הוא של גליינור פלט, החלוץ ההולנדי ששיחק בעונה שעברה בבאר שבע, עבר לזולט וארחם הבלגית וכעת משחק בגו אהד איגלס ההולנדית.

בבית"ר התעניינו בחלוץ כבר בינואר האחרון, אך בשל דרישתו לחוזה לשנתיים וחצי העסקה נפלה. פלט כבש בעונה שעברה 10 שערים במדי הפועל באר שבע ובקיץ ניצל סעיף בחוזהו שאפשר לו להשתחרר. הוא חתם בווארחם הבלגית בה לא התאקלם ועזב בינואר לגו אהד מהליגה הבכירה בהולנד.

שחקן הפועל באר שבע, גליינור פלט. יוסי ציפקיס
עוד סיבוב בישראל? גליינור פלט/יוסי ציפקיס

שחקני הקבוצה זכו היום לחופש ויחזרו מחר לאימונים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום ראשון. המאמן גיא לוי שוקל לעבות את חוליית הקישור בשחקן דפנסיבי נוסף, כאשר נראה כי חנן ממן יפתח. אתמול תורגל אלי דסה בקישור ותומר ירוחם שובץ כמגן ימני, אך קשה להאמין כי המאמן יוותר על דסה בהגנה החסרה ממילא של הקבוצה.

מי שישוב לסגל הוא לידור כהן, שהחלים מהפציעה באכילס וכרגע נראה כי יפתח על הספסל. קלאודמיר שוחח עם המאמן אתמול והסביר לשחקנים כי חייבת להיות יותר עזרה בהגנה מצד כל הקבוצה, אחרת יהיה קשה מאוד לחזור ולנצח.

אגב, בבית"ר קיבלו רמזים לאחרונה כי מכבי תל אביב מאוד מעוניינת באלי דסה. המגן חתם בבית"ר על חוזה לשלוש שנים ואם מכבי תרצה לעשות איזושהי פעולה בעניין היא תצטרך להגיש הצעת מחיר גבוהה מאוד לבית"ר כדי שזו תחשוב בכלל לוותר עליו. גורם בבית"ר אמר אתמול: "טבעי שאחרי העזיבה של ייני הם יכוונו לדסה, הוא חתם כאן לשלוש שנים כדי שיהיה מהשחקנים המובילים שלנו. רק סכום לא סביר או דמיוני יגרום לשחרר אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully