וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבס זומן לסגל נבחרת ארגנטינה לקופה, קאקה חוזר לסגל ברזיל

חלוצה של יובנטוס חוזר לסגל של מרטינו, אחרי שנעדר מהסגל של סאבלה במונדיאל. אנחל די מריה זומן למרות עונה מלאה בפציעות ביונייטד. כוכב אורלנדו סיטי זומן על ידי דונגה, גם פליפה אנדרסון

קרלוס טבס, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
היה חסר לארגנטינה במונדיאל. טבס/GettyImages

עונת המשחקים עדיין לא הסתיימה, אבל בדרום אמריקה כבר מתכוננים לקופה אמריקה שייפתח בחודש יוני בצ'ילה והיום (שלישי) הגיעה תורה של נבחרת ארגנטינה לפרסם את הסגל לאליפות. הפנים החדשות והמסקרנות בסגל של חרארדו מרטינו הן כמובן של קרלוס טבס, החלוץ שנותן עונה חלומית ביובנטוס, אך נכלל מחוץ לסגל של סאבלה למונדיאל האחרון בברזיל, מה שגרר הרבה מאוד ביקורות ותהיות. יחד עם טבס יככבו כמובן ליאו מסי וסרחיו אגוארו.

אנחל די מריה, קשרה של מנצ'סטר יונייטד, נכלל בסגל למרות שהוא נאבק בפציעה וחווה עונה די טראומטית באנגליה. נציגות נכבדת מהסגל הארגנטינאי מגיעה מהפרמיירליג, משם מגיעים שמות כמו סרחיו אגוארו, מרטין דמיצ'ליס ופאבלו סאבלטה ממנצ'סטר סיטי ואריק לאמלה מטוטנהאם.

האלביסלסטה שובצו לבית ב' בקופה אמריקה יחד עם נבחרת אורוגוואי האלופה המכהנת, פראגוואי וג'מייקה. ארגנטינה, שסיימה כסגניתה של גרמניה במונדיאל האחרון, היא אחת הפייבוריטיות הגדולות לזכות בתואר הזה בפעם ה-14 בתולדותיה, אך ברזיל, אורוגוואי האלופה וצ'ילה המארחת לא יוותרו לה בקלות.

קאקה שחקן אורלנדו חוגג. אורי לנץ
התגעגעתם? קאקה/אורי לנץ

בנבחרת ברזיל כבר פרסמו מוקדם יותר השבוע את הסגל שלהם, אבל קרלוס דונגה הודיע היום שקאקה, כוכבה של אורלנדו סיטי מה-MLS זומן לסגל המורחב שלו יחד עם מספר שחקנים נוספים וביניהם פליפה אנדרסון מלאציו, פרד משחטאר דונייצק, ראפיניה ולאנדרו דמיאו. שני השחקנים הבולטים שעדיין נשארו מחוץ לסגל עם דני אלבס המגן של ברצלונה ואוסקר קשרה של צ'לסי, כשהשמות הבולטים הם של ניימאר מברצלונה, פליפה קוטיניו מצ'לסי, דויד לואיז וטיאגו מוטה מפריס סן ז'רמן ורוביניו מסאנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully