וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מודאגים מהעייפות, ייני: "מה שחשוב זה האליפות"

12.5.2015 / 7:45

אחרי היכולת המקרטעת בבאר שבע, האלופה מתכוננת לשני משחקים קריטיים. חואן פאבלו, שהציל מהפסד: "ק"ש וב"ש חושבות שיהיה קל מולנו? נחכה ונראה". ייני הודה: "אנחנו מדשדשים ונלחמים בעיקר בעצמנו". אלי דסה על הכוונת של ג'ורדי

one

חשש אמיתי במכבי תל אביב מהשבוע הבא שמסדר לקבוצה שני משחקי עונה תוך שלושה ימים. ביום ראשון משחק האליפות מול קרית שמונה וביום רביעי גמר גביע המדינה מול הפועל באר שבע. בקבוצה מודים שמאז חצי גמר גביע המדינה מול מכבי אחי נצרת, התחושה היא שהשחקנים משחקים על אדי הדלק האחרונים. "יש עייפות פיזית וגם מנטלית", הודה אמש אחד משחקני הקבוצה אחרי התיקו בבאר שבע. "היינו בטוחים שקרית שמונה ובאר שבע הרימו ידיים ושאנחנו נשייט בבטחה לאליפות, אבל דווקא הן התעוררו ואנחנו נרדמנו".
גם המאמן פאקו אייסטרן הודה שיש עייפות בקבוצה. "יכול להיות שהשחקנים עייפים מהעונה הזו. הם הרי יסיימו 51 שבועות של אימונים בקרוב וזה לא קל. יתכן שזו אחת הסיבות לירידה ביכולת, אבל זה לא תירוץ".

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. קובי אליהו
לא משחק שחיזק את התחושה של ג'ורדי שכדאי להשאיר אותו. פאקו/קובי אליהו

מכבי שבה אמש מבאר שבע חבולה ופצועה. נוסא איגייבור ספג כרטיס צהוב שימנע ממנו להשתתף בגמר הגביע. גם דור פרץ ספג צהוב שלא יאפשר לו לשחק בגמר ובמכבי יעבדו כעת במרץ רב על הברך של קרלוס גרסיה כדי שהוא יוכל לשחק. הספרדי לא הגיע אתמול לבאר שבע, אבל במכבי אופטימיים שגרסיה לא סיים את העונה.

שניים שעלו לאוטובוס כשהם צולעים היו שרן ייני וטל בן חיים. ייני סובל מכאבי גב אחרי שעשה תנועה רעה במחצית הראשונה והוחלף בהפסקה. הוא העיד כי מדובר בבעיה שחוזרת אצלו מדי פעם ולכן הוא לא מרים ידיים באשר ליכולת שלו לשחק את המשחקים הקרובים. הפציעה ברגלו של בן חיים לא משמעותית והוא יהיה כשיר. המו"מ לחתימה על חוזה חדש בין מכבי תל אביב לבן חיים, כבר נפתח ולשחקן אין כוונה לעזוב לסין.

מי שיצא מאוד מאוכזב מווסרמיל הוא ערן זהבי שלא הצליח לכבוש בידיעה שגם במשחק הקרוב הוא לא יוכל להגדיל את כמות שעריו מאחר שכמו גל אלברמן גם הוא יעדר מהמשחק מול קרית שמונה ביום ראשון בגלל צהובים.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"כל המשחקים מול קרית שמונה היו קשים. בבלומפילד נהיה ביום ראשון בלי ערן ובלי גל, אבל יש לנו שחקנים טובים מאוד שיוכלו למלא את המקום". ייני/קובי אליהו

בחזרה לפאקו שממש לא הסכים בסיום המשחק עם הקביעה שבאר שבע שלטה במגרש. "אם לשלוח כדורים ארוכים מהשוער להתקפה ולהשתלט על הריבאונד זה לשלוט במשחק, אז אני ואתם ראינו משחק אחר", אמר המאמן. פאקו הדף את הטענות בדבר לחץ גדול שיש עליו להשיג את שני התארים. "אין כאן לחץ מיוחד עלי, אלא רק אחריות שרובצת עלי להשלים את המשימה". פאקו הודה שהוא מתגעגע לבלומפילד אחרי ששוב לא הצליחה מכבי תל אביב לנצח במשחק חוץ. "עם התוצאות שאנחנו משיגים בבלומפילד ועם התוצאות שאנחנו משיגים בחוץ, ברור שאנחנו שמחים לחזור לבית שלנו. בסופו של דבר המטרה היא לזכות באליפות ולא לזכות בניצחונות חוץ ואם נזכה באליפות, לא נזכור כמה משחקים לא ניצחנו בחוץ".

כמו תמיד סירב אמש אייסטרן להתייחס לעתידו במכבי תל אביב. מי שוודאי זכה לעוד טיעון מדוע צריך להחליף את הבאסקי הוא ג'ורדי קרויף. אם פאקו לא סיכם עם מיטש גולדהאר, המשחק של אתמול יכול לסייע להולנדי לשכנע את בעל הבית בנחיצות מינוי מאמן אחר למועדון.

מי שהציל אמש את מכבי תל אביב מהפסד היה השוער חואן פאבלו קולינאס שמצוי בכושר נפלא באחרונה. קרוב לוודאי שמכבי תל אביב תציע לו בקרוב חוזה חדש והוא יישאר, אבל גם אמש אחרי המשחק, לא יכול היה הספרדי לבשר דבר מה חדש. "לא רק אני מחכה לשמוע מה יהיה. יש עוד אנשים במכבי תל אביב שמחכים לדעת מה יהיה איתם. לשמחתי זה לא משפיע לרעה על המשחק שלי. ההעדפה הברורה שלי היא להישאר במכבי תל אביב ואני מחכה להם. אני לא אחתום בקרוב בשום קבוצה ואני מחכה למכבי".

על המשחק מול באר שבע, אמר השוער: "היה משחק קשה. כולם מצפים שניקח כבר את התואר ואנחנו רוצים לעשות את זה במשחק הקרוב מול קרית שמונה. אנחנו יודעים שאפשר להציג יכולת גבוהה יותר ואני מצפה שניקח את האליפות והגביע בשבוע הבא".

הספרדי משוכנע שמכבי תעמוד במשימה והוא שלח מסר ברור ליריבות. "אם בקרית שמונה ובבאר שבע חושבים שיהיה להם קל מולנו בשני המשחקים הקרובים, אז נחכה ונראה מה יהיה. אני משוכנע שאנחנו נילחם ונהיה מפוקסים לגמרי. כולם חושבים שאנחנו רעים באחרונה ונראה מה יהיה בשני המשחקים הקרובים. נכון שסיימנו את שני משחקי הליגה האחרונים בתיקו, אבל זה לא שאנחנו במשבר. אנחנו במקום הראשון, אנחנו בגמר הגביע ואנחנו נעמוד במשימה. כדורגל זה לא משחק פשוט וזה ממש לא קל לנצח בכל משחק. כולם מצפים שננצח 0-5 בכל משחק ואת זה אולי יכולה רק ברצלונה לעשות".

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב (שמאל) מול דובב גבאי חלוץ הפועל באר שבע, דור פרץ. קובי אליהו
"כולם חושבים שאנחנו רעים באחרונה ונראה מה יהיה בשני המשחקים הקרובים". חואן פאבלו/קובי אליהו

שרן ייני התייחס אמש לטענות שמכבי חפרה לעצמה את הבור כשקיימה לפני עשרה ימים ערב גאלה שמתאים יותר לערב שאחרי זכייה באליפות. במהלך הערב חולקו פרסים למצטיינים, כולל לשרן ייני עצמו אשר זכה בתואר שחקן העונה ביחד עם ערן זהבי. "לא נאשים את ערב הגאלה במה שקורה לנו", התעקש ייני. "היה ערב רציני מאוד. ערב מכובד ברמה אירופאית וזה עשה טוב לחיבור שלנו עם האוהדים. לגבי היכולת, ברור שאנחנו לא ביכולת שיא. לוקח יותר זמן להגיע למוכנות בכל משחק וכרגע אנחנו נלחמים בעיקר בעצמנו. אנחנו מדשדשים כרגע, אבל אין אצלנו אווירת סוף עונה".

על המשחק הקרוב מול קרית שמונה שניצחון בו יבטיח את האליפות, אמר ייני: "כל המשחקים מול קרית שמונה היו קשים. בבלומפילד נהיה ביום ראשון בלי ערן ובלי גל, אבל יש לנו שחקנים טובים מאוד שיוכלו למלא את המקום. כרגע מה שחשוב זו האליפות. אפס מחשבה על הגביע. אנחנו לא לחוצים מהמצב בו אנחנו נמצאים כרגע".

לרשימת המגנים הימניים שאחד מהם אמור להחליף את שרן ייני שעוזב להולנד, הצטרף אלי דסה. מגנה הימני של בית"ר ירושלים הוא האלטרנטיבה המועדפת, אולם הסכומים שמבקש אלי טביב, מלמדים כי המו"מ יהיה ארוך ומתיש. ההערכה היא שמכבי תהיה מוכנה לשלם עבור כרטיסו של דסה כארבעה מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully