וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סוונסי הדהימה את ארסנל עם 0:1 בחוץ

התותחנים הפעילו לחץ כבד על השער של האקס שלהם לוקאש פביאנסקי, אבל לא הכניעו אותו וספגו לאחר שנגיחה של בפטימבי גומיס אושרה כשער בעזרת טכנלוגיית קו השער (85)

one
דויד אוספינה שוער ארסנל. GettyImages
דויד אוספינה והכדור שאכן חצה את קו השער/GettyImages

המחזור ה-36 בפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם סנסציה גדולה באצטדיון האמירויות. סוונסי הצליחה לנצח 0:1 את ארסנל בחוץ במשחק בו התותחנים שכבו על השער של לוקאש פביאנסקי לאורך על המשחק, ובעיקר במחצית השנייה. בעקבות הפסד הבית המפתיע והשני בכל העונה באצטדיון האמירויות בליגה, נותרה ארסנל במקום השלישי עם 70 נקודות ומשחק חסר, כשלמנצ'סטר סיטי השנייה יש 73 וליונייטד הרביעית יש 68. השער, אגב, הוכרע באמצעות טכנולוגית קו השער. אגב, ההרכב שעלה הערב בארסנל היה אותו הרכב איתו עלה ארסן ונגר בארבעת משחקי הליגה האחרונים. זו הפעם הראשונה בתקופתו של וגנר בצפון לונדון שהוא עולה עם אותו הרכב חמישה משחקים ברציפות.

ותיקי האוהדים של ארסנל ושל סוונסי לא זוכרים משחק חד צדדי כל כך שמוכרע לטובת זו שמסתגרת. ארסנל הפעילה לחץ עצום על השער של הוולשים במחצית השנייה, ופשוט לא הצליחו לפרוץ את הבונקר שממול. בדקה ה-78 הגיעו התותחנים להזדמנות הגדולה ביותר שלהם במשחק. סנטי קאסורלה מצא במסירת אומן את אלכסיס סאנצ'ס ברחבה, הצ'יליאני עבר את השומר שלו, הסתובב, אבל מול פביאנסקי בעט חלש ובצורה לא אופיינית, השוער הפולני הדף וזה חזר אל תיאו וולקוט, שבעט חלש מאוד ופביאנסקי ליקט את זה.

העונש של ארסנל הגיע בדקה ה-85 כשיציאה של סוונסי למתפרצת נדירה במיוחד מצאה את ג'פרסון מונטרו באגף שמאל. האקוואדורי ניצל את חוסר הניסיון של הקטור ביירין, עבר אותו והקפיץ לרחבה, בפטימבי גומיס עלה מעל שני שומרים ונגח כדור שהלך לעבר המסגרת, דויד אוספינה הדף, אבל השעון הבהב לשופט וזה כמובן מסמל על כך שהכדור חצה את קו השער, לפי טכנולוגית עין הנץ. 0:1 לסוונסי, שגם הצליחה לשמור על זה עד הסיום. ניצחון ענק ומפתיע.

* ספרד: חטאפה עדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה הראשונה, לאחר שהפסידה 2:0 לראיו וייקאנו. מאנושו (28) ומיקו (73) הבקיעו לזכות המארחת.

* איטליה: גנואה עלתה למקום השביעי בזכות 1:5 ביתי מרשים על טורינו התשיעית. יאגו פאלקה (18), טינו קוסטה (69 ו-95), אנדראה ברטולאצ'י (87) ולוקה פאבולטי (92) כבשו למארחת, עומאר אל כדורי השווה זמנית (61).

בפטימבי גומיס שחקן סוונסי. GettyImages
גומיס חוגג את השער שלו/GettyImages
אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. GettyImages
יכול להרגיש פראייר. אלכסיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully