וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: עירוני קרית אתא הביסה 79:95 את נתניה ועלתה לגמר

ג'וליאן מילס הוביל את הקבוצה הצפונית עם 29 נקודות ו-13 ריבאונדים וסידר לה כרטיס לגמר הפלייאוף מול עירוני קרית גת. סדרת ההכרעה על הכרטיס לליגת העל תתחיל ביום חמישי

ג'וליאן מילס אליצור אשקלון. קובי אליהו
ג'וליאן מילס התפוצץ מול נתניה/קובי אליהו

עירוני קרית אתא עלתה הערב (שני) לסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית. הקבוצה הצפונית הביסה את ברק נתניה 79:95 והשלימה ניצחון 1:2 בסדרת חצי הגמר מולה. קרית אתא תתחרה על הכרטיס לליגת העל בסדרה של הטוב מחמישה משחקים מול מכבי קרית גת. הסדרה תתחיל ביום חמישי הקרוב בקרית אתא, שתיהנה מיתרון ביתיות בסדרה.

קרית אתא פתחה את המשחק מצוין ומההתחלה היה ברור שהיא הקבוצה הדומיננטית כשסגרה את הרבע הראשון ביתרון 18:23. האורחת חזרה ברבע השני ואפילו סגרה את המחצית בפיגור נקודה אחת בלבד 44:45. ברבע השלישי הגדילה המערכת שוב היתרון ועלתה ל-65:69. ברבע האחרון ברחה קרית אתא וטיילה כל הדרך לניצחון 79:95 שסידר לה ניצחון וכרטיס לגמר הסדרה.

ג'וליאן מילס הוביל את קלעי קרית אתא עם 29 נקודות ו-13 ריבאונדים. ג'וינר דאליס הוסיף 19 נקודות וקטף 13 ריבאונדים, בעוד סיימון פארין קולע 16 וגיא דותן קולע 15 ומוסיף גם 6 אסיסטים. בברק נתניה בלט ברנדון בראון עם 29 נקודות ו-7 ריבאונדים, פול מרגיני עם 22 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. ליאור שגב ואיגור סימין קלעו 11 נקודות כל אחד, אבל זה לא הועיל לנתניה, שהפסידה למרות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully