וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:2 דרמטי לטבריה בנצרת עילית, הפער צומק ל-3 נקודות

הלפני אחרונה פיגרה 1:0 בדקה ה-90, אבל שלום עקיבא ולירון אלימלך כבשו בתוספת הזמן וסידרו מהפך נדיר. רק שלוש נקודות מפרידות בין נצרת עילית במקום ה-14 לטבריה ב-15. הרצליה נשארה

מאמן מכבי הרצליה, עופר טלקר. קובי אליהו
נצרת עילית הסתבכה. עופר טלקר/קובי אליהו

שש נקודות בלבד נותרו בקופה בליגה הלאומית, ולפתע התפתחה דרמה אמיתית. עירוני טבריה הלפני אחרונה ביצעה הערב (שני) מהפך דרמטי בתוספת הזמן, ניצחה 1:2 בנצרת עילית וצימקה את הפער ממנה לשלוש נקודות בלבד. אחת מהן תהיה במבחנים והשנייה תרד אוטומטית. מכבי הרצליה הבטיחה הישארות עם 1:1 מול בית"ר תל אביב רמלה.

הפועל נצרת עילית - עירוני טבריה 2:1

איזו דרמה באצטדיון גרין. עד הדקה ה-85 התיקו המאופס נשמר וכך גם הסטטוס-קוו בטבלה, אבל אז התחילה החגיגה. איברהים בסיט העלה את נצרת עילית ליתרון כשנותרו חמש דקות לסיום ובאותו רגע עירוני טבריה הייתה רשמית בליגה א'. אלא שבדקה ה-90 הצליח שלום עקיבא להשוות, ושתי דקות בתוספת הזמן היה זה לירון אלימלך שהשלים מהפך אדיר. כעת הפער בין השתיים עומד על שלוש נקודות בלבד. האם טבריה תצליח להגיע בכל זאת למבחנים?

מכבי הרצליה - בית"ר תל אביב רמלה 1:1

קווין טאנו השווה בדקה ה-90 עבור המארחת והבטיח בוודאות את הישארותה של מכבי הרצליה. דידייה קוגבניה סיבך את פרדי דוד ושחקניו עם שער בדקה ה-20, אבל טאנו כאמור הציל נקודה וחתם את הסיפור בתחתית מבחינת קבוצתו.

הפועל ירושלים - הפועל ראשון לציון 1:1
להפועל ירושלים: אופיר עמרם (26 בפנדל). לראשון לציון: מתיאס מרטין (11 בפנדל)

הכח עמידר רמת גן - הפועל ניר רמת השרון 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully