וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה ירדה, קורצקי ימשיך: "במוצ"ש הבנתי שירדנו"

11.5.2015 / 21:35

המאמן הגיע לסיכום עם אנשי המועדון וימשיך גם בלאומית: "נכון שפיללתי לנס, אבל היה ברור לי שהתקוות הן לשווא. מקווה שנבנה קבוצה חזקה, צריך להחזיר את הפועל פתח תקוה לליגת העל"

one

מנחם קורצקי יאמן את הפועל פתח תקוה גם בליגה הלאומית, אליה ירדה הערב (שני) בעקבות ניצחונה של הפועל עכו 1:2 על מכבי נתניה. קורצקי סיכם את הדברים ביממה האחרונה עם הבעלים דורון בן דקון והמנכ"ל יורם עינב. כזכור, המאמן חתם כאשר הגיע בפברואר על חוזה ארוך טווח, אבל עד כה לא היה ברור אם שני הצדדים ירצו בהמשך ההתקשרות גם אם הקבוצה תנשור לליגה הלאומית. עכשיו, שזה קרה, נקבע גם כי קורצקי ימשיך.

מנחם קורצקי לא צפה במשחק בין נתניה לעכו. "כבר במוצאי שבת באשדוד הבנתי שירדנו ליגה", הוא אמר לאחר שהדבר הפך רשמי. "נכון שפיללתי לנס, אבל היה לי ברור שהתקוות הן לשווא. עכשיו הפנים קדימה והפועל פתח תקוה צריכה לבנות את עצמה לעונה הבאה כדי לחזור לליגת העל. אני מקווה שהמועדון יוכל לבנות קבוצה חזקה שתרוץ למעלה. צריך להחזיר את הקבוצה לליגת העל".

לאחר הירידה נמסר מהפועל פתח תקוה: "זה יום קשה, אבל לאור התוצאות האחרונת בליגה צפינו את זה. אנחנו מועדון חזק, אנחנו כבר מתחילים לעבוד על העונה הבאה, נבנה שלד חזק שידע להוביל אותנו בשנים הבאות כמו כן נעבוד גם על שיקום כלל מחלקות הנוער בכדי לבנות עתיד חזק ויציב למועדון. בנימה אישית אנחנו רוצים להודות לקהל הגדול שליווה אותנו השנה והראה שהוא ראוי לקבוצה בליגת העל ונעשה בכדי לחזור כמה שיותר מהר למקומנו הטבעי בכדי לפצות אותם על האכזבה מאי ההישארות בליגה".

מנחם קורצקי מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
לא נוטש. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

הניצחון בשבת על מ.ס. אשדוד, על אף שהתברר לבסוף כטראגי במונחים ספורטיביים, גרם להתקרבות גדולה בין המאמן להנהלה ושני הצדדים הסכימו כי ברצונם לממש את ההסכם ביניהם גם לעונה הבאה. בן דקון ועינב הבטיחו לקורצקי להעמיד תקציב ראוי בליגה הלאומית, כדי שלרשות המאמן יעמדו הכלים לחזור בעוד שנה מהיום לליגת העל. בקבוצה ינסו להשאיר חלק מהשחקנים ששיחקו העונה, ובראשם המושאלים דור חוגי ודור כוכב ממכבי חיפה.

כעת ינסו בפתח תקוה לסגור הסכם עם קבוצת רכישה שתתלווה ב-50 אחוז מהבעלות לבן דקון. מדובר באנשי עסקים שאוהדים את הקבוצה ומשתייכים לחוג האוהדים "מועדון המאה". על פי הידוע, יש כבר 10 כאלה שמוכנים להיכנס כשותפים בסכום של כ-80 אלף שקלים כל אחד. משמעות הדבר שקבוצה כזו תביא כ-800 אלף שקלים לתקציב העונה הבאה, ובן דקון יוסיף את אותו הסכום בדיוק. המתווה עדיין לא נחתם, הסכומים עוד עשויים להשתנות וכך מספר החברים בקבוצה, אבל זו התכנית המתגבשת.

(עדכון ראשון: 18:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully