וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: אדורם קייסי עוזב את המועדון, רועי שני יחליפו

11.5.2015 / 15:38

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, מנהל הקבוצה, שנחשב לאחד האנשים החזקים במועדון, מפנה את דרכו. כצפוי, רועי שני יחליפו. במועדון נוטים להודיע כבר מחר על מינויו של רוני לוי. המשחק מול באר שבע בשבת הוקדם ל-15:30

one

מנהל מכבי חיפה בשבע השנים האחרונות, אדורם קייסי, עוזב רשמית את המועדון. כפי שפורסם בוואלה ספורט בחודש ינואר, מכבי חיפה הודיעה היום (שני) רשמית כי "אדורם ביקש בתחילת העונה לסיים את תפקידו כדי לנתב את הקריירה לאפיק אחר. קייסי ביצע את התפקיד ללא דופי, באכפתיות ובדאגה רבה לשחקנים, לאנשי הצוות ומעל לכל ביצע את עבודותו בנתינה למען המועדון. בהצלחה בדרכו החדשה". כצפוי, מי שיחליף את קייסי בתפקיד הוא המנהל האדמינסטרטיבי של המועדון, רועי שני.

"קייסי, אחד משחקני העבר המפוארים של המועדון, רשם 285 הופעות במדי מכבי חיפה בליגה, היה שותף למסע המופלא של הירוקים בשלב הבתים של ליגת האלופות ואף היה חתום על השער ההיסטורי נגד שטורם גראץ האוסטרית שנתן לירוקים את הכרטיס למפעל היוקרתי. בנוסף, אדורם חתום על חמש אליפויות וגביע המדינה. הוא גם רשם 55 הופעות במדי נבחרת ישראל", נמסר מהמועדון.

מנהל מכבי חיפה אדורם קייסי עם מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. קובי אליהו
עוזב. אדורם קייסי עם מרקו בלבול/קובי אליהו

שני מסר בתגובה: "המינוי למנהל הקבוצה סוגר עבורי מעגל שהחל בקבוצת הילדים של המועדון בגיל תשע ובכל קבוצות מחלקת הנוער. זה כבוד גדול עבורי לשמש כמנהל הקבוצה. אני מודה לנשיא המועדון, יעקב שחר, לסגן הנשיא, עוזי מור ולמנכ"ל, איתמר צ'יז'יק על האמון שנתנו בי". מנכ"ל המועדון, איתמר צ'יז'יק, מסר בתגובה: "כפי שהצליח בתפקידיו הקודמים אני מאחל לרועי שיצליח גם בתפקיד זה. אני מאחל לאדורם, שהיה אתוס במכבי חיפה הן כשחקן והן כמנהל קבוצה, הצלחה בכל דרך אשר יבחר בה".

ללא קשר לעזיבת קייסי, במועדון שוקלים להודיע כבר מחר על מינויו של רוני לוי לתפקיד המאמן. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלוי יעמוד על הקווים במשחק קבוצתו, מכבי נתניה, מול הפועל עכו.

משחק הליגה הקרוב מול הפועל באר שבע בשבת, הוקדם לבקשת המשטרה לשעה 15:30.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רועי שני. מכבי חיפה
המחליף. רועי שני/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully