וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אדורם קייסי ביקש לעזוב

13.1.2015 / 10:41

במועדון סירבו לבקשתו של מנהל הקבוצה: "יש לו מחשבה לחפש אפיקים אחרים, אבל הוא יישאר איתנו כל עוד נרצה אותו". אוחיון ודגני יפתחו כבלמים מול רמת השרון, תוגש הצעה לתמוז אם יעזוב את רומניה

one

מנהל מכבי חיפה, אדורם קייסי, ביקש בשבועות האחרונים לעזוב את תפקידו. על פי גורמים במועדון, לאחר שיחות שנערכו בין קייסי למערכת, הוא החליט להישאר, אך לא מן הנמנע כי יעזוב בהמשך. "קייסי מתלבט האם לעזוב, זה נכון. אבל הוא יישאר איתנו כל עוד נרצה אותו. הוא גר בתל אביב, לא פשוט עבורו להגיע לחיפה, ויש לו מחשבה לחפש אפיקים אחרים. נכון להיום הוא נשאר, וככל הנראה כך גם בחודשים הקרובים", אמר גורם במכבי חיפה. קייסי בן ה-42 פרש באוקטובר 2007, וכעבור פחות משנה מונה למנהל הירוקים.

אחרי שלושה משחקים על הקווים, מרקו בלבול עדיין מחפש את הניצחון הראשון שלו. מחר מצפה לו משחק גביע מול יריבה מהליגה הלאומית, הפועל ניר רמת השרון, שהפסד בו ישאיר את מכבי חיפה עם מטרה אחת – המקום הרביעי בו הייתה הקבוצה כאשר אלכסנדר סטנוייביץ' עזב. המאמן לשעבר, כזכור, חתם אתמול בליגה השניה בסין, כשעל פי ההערכות ירוויח כשני מיליון יורו בעונה.

מנהל מכבי חיפה אדורם קייסי עם מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. קובי אליהו
"יש לו מחשבה לחפש אפיקים אחרים". אדורם קייסי/קובי אליהו

יוסי בניון ייעדר מהמפגש מול רמת השרון, כשגם דקל קינן ואדין צוצאליץ' המורחקים לא ישחקו מחר. אוראל דגני ומתן אוחיון יפתחו כבלמים, וההערכה היא שאייל משומר יוצב בעמדת המגן הימני וטאלב טואטחה יפתח כמגן שמאלי. בפעם הראשונה מאז ביקש לעזוב ובעידן בלבול, ייתכן שגם אלעד גבאי ייכלל בסגל יחד עם שמעון אבוחצירא. אתמול פנתה מכבי פתח תקוה רשמית לירוקים והגישה הצעה בניסיון לשאול את השחקן עד תום העונה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, פתח תקוה מעוניינת בשחקן והיא האופציה הרצינית ביותר שלו בליגת העל.

לאחר ההחתמה של מדו, מכבי חיפה מחפשת שחקן נוסף לחלק הקדמי שלה. איתי שכטר עדיין על הכוונת, וחיפה עדיין מעוניינת גם בטוטו תמוז, שאם יחליט לעזוב את רומניה יזכה להצעה מהמועדון. בשלב זה נראה כי הגעת תמוז קשורה בעיקר להצעה הכספית שיקבל מהמועדון. אם תמוז או שכטר יגיעו, בלבול ינסה להנחית בלם זר ובכך לנעול את הסגל שלו. אם זה לא יקרה, המאמן יצרף חלוץ. במועדון טוענים כי החלוץ הסרבי דנקו לאזוביץ' לא יגיע כנראה, לאחר שדרש כ-700 אלף יורו לעונה, ומחזיק בהצעות מליגות בכירות יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully