וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה הודיעה על שחרורם של קווין פרינס בואטנג וסידני סאם באופן מיידי

ההפסד לקלן היה הקש ששבר את גב הגמל: אחרי שהשיגו ניצחון בודד ב-8 המשחקים האחרונים, ראשי הרויאל בלוז הודיעו כי החוזה של השניים מבוטל מיידית. המנכ"ל: "האמון בין הצדדים כבר לא קיים". מרקו הוגר נענש גם כן, אך נשאר בינתיים במועדון

שחקן שאלקה, סידני סאם. Juergen Schwarz, GettyImages
יחפש לעצמו קבוצה חדשה. סידני סאם/GettyImages, Juergen Schwarz

שאלקה תרצה לשכוח את החלק האחרון של העונה הנוכחית. הרויאל בלוז רשמו ניצחון בודד בשמונת המשחקים האחרונים והם נמצאים במקום השישי בבונדסליגה, עם 45 נקודות. מתחתיה דולקות בורוסיה דורטמונד ו-ורדר ברמן (43 נקודות לכל אחת). לאוגסבורג החמישית 46 נקודות. אם שאלקה לא תצליח לשמור על המקום השישי (שני מחזורים נותרו עד לסיום העונה) היא לא תשחק באירופה בעונה הבאה (מקומות 5 ו-6 מובילים לליגה האירופית).

אתמול (ראשון) הפסידה הקבוצה לפ.צ קלן, הפסד שהרתיח את ראשי המועדון וגם את השחקנים עצמם. "אני די בטוח שמדובר במשחק הכי גרוע שלנו בשנים האחרונות", אמר יוליאן דרקסלר לאחר ההפסד. "אני לא יודע מה לא בסדר איתנו, אבל שיחקנו מתחת לכל ביקורת", הוסיף הקשר. הקפטן בנדיקט הובדס התייחס גם הוא להפסד: "פשוט לא נראינו כמו שאלקה. לא הייתה תשוקה ולא רצון מצד השחקנים".

בעקבות ההפסד, ולאחר שהקבוצה ניצחה פעם אחת בלבד בשמונת המשחקים האחרונים, החליטו ראשי המועדון לשחרר באופן מיידי את הקשר קווין פרינס בואטנג ואת שחקן הכנף סידני סאם. הגנאי הגיע לשאלקה בקיץ 2013, אז רכשה אותו שאלקה ממילאן תמורת עשרה מיליון יורו. לבואטנג נותרה שנה נוספת בחוזה. סאם הגיע לרויאל בלוז בקיץ 2014 מלברקוזן תמורת 2.5 מיליון יורו. לשחקן הכנף נותרו שלוש שנים בחוזה. שניהם הפכו לשחקנים חופשיים והם יוכלו לחתום היכן שיחפצו.

על פי ראשי המועדון הסיבה לשחרורם מקצועית, אך אל תופתעו אם בקרוב נשמע על סיבות נוספות שהביאו לשחרורם של השניים. המנכ"ל הורסט הלדט מסר: "האמון בין הצדדים לא קיים יותר". שחקן נוסף, מרקו הוגר, גם כן נענש על ידי המועדון אך לפחות לבינתיים הוא נשאר. הוגר מושהה עד למשחק הבא של הקבוצה ורק לאחר מכן יוחלט האם להחזירו לפעילות או שמא לשחררו גם כן.

רוברטו די מתיאו, מאמן צ'לסי. רויטרס
תקופה לא טובה. רוברטו די מתיאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully