וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל מחוץ לטופ-5 לראשונה מאז 2005: "נקווה שימים כאלה לא יחזרו"

ההידרדרות של הספרדי נמשכת אחרי ההפסד בגמר מדריד, כשהוא רושם את המאזן הכי גרוע שלו על חימר מאז 2003: "זה לא מה שציפיתי". מארי שומר על מאזן מושלם כאיש נשוי: "אנשים לא מבינים כמה חשובים החיים האישיים". סלע ירד למקום ה-89

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. AP
זה פשוט לא זה. נדאל/AP

ההידרדרות של רפאל נדאל נמשכת. אתמול (ראשון) רפא הפסיד 6:3, 6:2 לאנדי מארי בגמר טורניר מדריד, וצנח שלושה שלבים למקום השביעי בדירוג העולמי. זה הדירוג הכי נמוך של נדאל זה עשר שנים, והוא מגיע אחרי שהפסיד בפעם הראשונה בקריירה למארי על חימר, וכמובן ממשיך את היכולת המקרטעת שלו בתקופה האחרונה, גם על המשטח שבעבר שלט עליו ללא עוררין. נדאל מחוץ לטופ-5 לראשונה מאז ה-2 במאי 2005. זו הפעם הראשונה שבה הוא מפסיד ארבעה משחקים ומעלה בעונת חימר (4:15) מאז 2003, אז היה 6:11.

הסקוטי, מנגד, זכה בפעם השנייה ברציפות בטורניר על חימר, והוא מתקרב לרוג'ר פדרר, שהודח בסיבוב השני במדריד. מילוש ראוניץ', שהפסיד ברבע הגמר במדריד, ותומאש ברדיך, שהגיע לחצי הגמר, עלו כל אחד שני שלבים למקום הרביעי והחמישי בהתאמה. קיי נישיקורי ירד שלב אחד למקום השביעי. העשירייה הראשונה מורכבת בסדר הבא: דג'וקוביץ', פדרר, מארי, ראוניץ', ברדיך, נישיקורי, נדאל, פרר, ואוורינקה, צ'יליץ'.

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. AP
ימים יפים. מארי/AP

"התחושה שלי מהשבוע האחרון דווקא הייתה טובה", אמר נדאל, "הגישה הייתה נכונה, הרמה שלי הייתה טובה בהרבה משחקים. חוץ מהגמר, זה לא היה היום שלי. בוא נקווה שימים כאלה לא יחזרו.

"היה מסובך", אמר נדאל על הגמר, "זה לא מה שציפיתי. המשחק התחיל רע, ואחר כך איבדתי את הקצב. ניסיתי עד לרגע האחרון. הגישה היתה טובה. נלחמתי כל הזמן, נתתי את המקסימום. זה פשוט אחד מהימים האלה שהדברים לא מסתדרים. אני צריך פשוט למחוק את מה קרה, פשוט אשאר עם הדברים הטובים שקרו. אקווה להתאושש ברומא".

על הטורניר בבירת איטליה אמר נדאל: "אני חושב שעשיתי צעד קדימה, ואני משתפר. במשך כל השנה לא הצלחתי לשחק שבועיים ברציפות. הגיע הזמן שאשחק שבועיים ברציפות. בוא נראה מה קורה ברומא. אקווה שיילך טוב, וזה לאו דווקא לזכות בטורניר. זה טורניר קשה. יהיו שם את השחקנים מהטופ, אבל אני גם יודע שאם אשחק כמו בשבת, אהיה יריב ראוי מול כל מי שאשחק מולו".

עוד באותו נושא

הפתעה גדולה במדריד: אנדי מארי ניצח 3:6, 2:6 את רפאל נדאל

לכתבה המלאה
טבעת הנישואין של הטניסאי הבריטי אנדי מארי על נעל הטניס שלו. GettyImages
עם הטבעת על הנעל. מארי/GettyImages

אנדי מארי, מנגד, המשיך לציין את החשיבות של חייו האישים על היכולת שלו, אחרי שלאחרונה נשא את קים סירס לאישה (והוא עדיין ללא הפסד כאיש נשוי, כשטבעת הנישואין קשורה לשרוך נעלו): "אני חושב שאנשים לא מעריכים עד כמה לספורטאים יש חלק אחר בחיים, ועד כמה הוא חשוב על ההופעה שלהם. אם אתה מאושר מחוץ למגרש והחיים האישיים שלך טובים, זה יעזור לך בכל. זה עוזר לך לשלווה, להתאמן נכון, בהכל. זה ללא ספק דבר טוב עבורי עכשיו, אבל כמובן שצריך במקביל גם לעבוד קשה, וזה משתלם".

בגזרת הישראלים: דודי סלע ירד שלושה שלבים למקום ה-89 בעולם. טל גולדנגורן ירד 6 שלבים למקום ה-603, והוא מקדים את אמיר ויינטרוב שבמקום ה-606 (עלייה של 19 שלבים).

מרטינה הינגיס טניסאית שוויצרית. AP
מרטינה הינגיס טניסאית שוויצרית/AP

נשים:

אלינה סביטולינה עלתה לראשונה בקריירה ל-20 הראשונות. אגניישקה רדוואנסקה נשרה מהטופ-10 אחרי שצנחה ארבעה שלבים מקום ה-13. העשירייה הראשונה: סרינה, האלפ, שראפובה, קביטובה, ווזניאקי, בושאר, איבנוביץ', מקארובה, פטקוביץ', סוארס נבארו. מרטינה הינגיס המתקמבקת רשמה את דירוג השיא שלה בזוגות כשעלתה למקןם השני בעולם. בגזרת הישראליות: יוליה גלושקו ירדה שלב לנקום ה-118, שחר פאר ירדה שני שלבים למקום ה-121. דניז חזניוק במקום ה-414.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully