וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: השלישייה הקטלנית של ברצלונה

מסי כמו חלוץ מטרה, סוארס כאיילה שלוחה וניימאר על תקן המוציא לפועל. הרגע בו הטריו הפנטסטי של ברצלונה סידר ללואיס אנריקה גמר אירופי בעונת הבכורה ושלח את פפ גווארדיולה הביתה

המהלך המדויק, ניימאר, חצי גמר ליגת האלופות. רויטרס, עיבוד תמונה
המהלך המדויק, ניימאר, חצי גמר ליגת האלופות/עיבוד תמונה, רויטרס

המלאכה הושלמה. בזכות הפיניש המוחץ בשבוע שעבר, ברצלונה הגיעה עם מקדמה מעולה של 0:3 ולמרות שספגה שלושה שערים מבאיירן, ידעה לכבוש שניים כדי להתקדם לגמר חמישי בעידן ליגת האלופות. הישג עליו חתומה שלישיית MSN - מסי, סוארס, ניימאר.

גם המשחק במינכן היה שייך לטרידנטה הקטלני הזה, שחתום על 114 שערים של ברצלונה העונה בכל המסגרות. הפעם, המוציא לפועל היה ניימאר. בדקה ה-15 הוא הרגיע את ההתלהבות של הבווארים אחרי השער המהיר שכבשו, ובחלוף 14 דקות סיפק את המהלך שסתם את הגולל על הסיכויים הקלושים ממילא של באיירן לעשות את הבלתי ייאמן.

מסי, כמו חלוץ מטרה אמיתי, הקדים שני שחקנים בכדור גובה במרכז המגרש והסיט קדימה לעבר סוארס. האורגוואי דהר קדימה, נכנס לרחבה והעביר כדור רוחב מדוד לעבר ניימאר, מבעד לגב של הקורבן הקבוע ג'רום בואטנג. ניימאר עצר על החזה, לקח צעד אחורה וברגל ימין הנחית את הכדור משמונה מטרים אל הדשא, הכי מדויק שיש, ממש בין מנואל נוייר לקורה. שוב במתפרצת. שוב הקסם של השלישייה הקטלנית בעולם.

באותו רגע, המערכה הוכרעה סופית. באיירן מינכן אמנם נמנעה מהפסד נוסף והפכה ל-2:3, אבל התוצאה בסיכום עמדה על 3:5 לברצלונה. לואיס אנריקה עם גמר אירופי בעונת הבכורה שלו כמאמן בארסה, פפ גווארדיולה שוב בצד המפסיד. כי ניצחון זה לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

בחרו את המהלך המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully