וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יבריל רג'וב ממשיך לאיים: "לא מושך את ההצבעה, אני לא חייל של בלאטר"

11.5.2015 / 12:16

גם אחרי הפגישה עם בלאטר ועיני, יו"ר ההתאחדות הפלסטינית ממשיך לדחוף להשעיית ישראל מפיפ"א: "הכדור במגרש של נתניהו. אם ידיחו אתכם, תאשימו את עצמכם. תתמודדו"

ינון מגל ואבי יששכרוף בראיון עם ג'בריל רג'וב ברמאללה, ינואר 2013. דרור עינב
"למרות הניסיונות של כולם לגרום לי לוותר אני לא אמשוך את הבקשה". רג'וב/דרור עינב

יו"ר ההתאחדות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב שב היום (שני) לפנות בוקר לרמאללה אחרי הפגישה שקיים אתמול בציריך עם נשיא פיפ"א ספ בלאטר ויו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. על פי דבריו של רג'וב, לא נראה שהוא בדרך להתקפל. בשיחה עם וואלה ספורט גלגל רג'וב את האחריות לפתחו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, וכשאנחנו פחות משלושה שבועות לפני קונגרס פיפ"א, אין ליו"ר ההתאחדות הפלסטינית כל כוונה לוותר על ההצבעה על השעיית ישראל מחברות בפיפ"א.

"אני לא חוזר בי מהפנייה לפיפ"א ואין לי כוונה למשוך את הבקשה שלי לקיים הצבעה על השעיית ישראל", אמר רג'וב בצורה נחרצת. "למרות הניסיונות של כולם לגרום לי לוותר אני לא אמשוך את הבקשה, אבל אם ביבי יקום וישנה את כל האווירה והמצב ויכיר בהתאחדות הפלסטינית ובזכותנו לקדם את עניינינו, אז אולי יהיה על מה לדבר. אבל אתה מאמין שהוא יעשה את זה? אני לא מאמין. הכדור בכל מקרה במגרש של ביבי נתניהו. אני רוצה לעשות סוף לסבלם של השחקנים הפלסטינאים ולא לגרום סבל לשחקנים הישראלים. אם ידיחו אתכם מפיפ"א, תבואו בטענות לעצמכם".

נשיא פיפ"א ספ בלאטר לא ביקש ממך בפגישה למשוך את הבקשה?

"בלאטר לא ביקש ממני למשוך את הבקשה. אני לא חייל של בלאטר. משכנו כמה וכמה פעמים את הבקשה בפעמים הקודמות, אבל לא עוד".

עופר עיני יו"ר ההתאחדות לכדורגל (ימין) עם נשיא פיפ"א ספ בלאטר. אתר פיפ"א,
רג'וב: "אני מצפה מעופר עיני שיקום ויגיד להפסיק את כל מה שעושים לשחקנים שלנו, אבל הוא כנראה לא יכול"/אתר פיפ"א

אז למה טסת לפגישה עם עיני ובלאטר כשמראש לא היה סיכוי שתמשוך את הבקשה?

"טסתי כדי להסביר מה המצב ומה העמדה שלנו. מי שמבקש ממני לפגוש אותו, אני פוגש אותו. אני איש מנומס. אני מצפה מעופר עיני שיקום ויגיד להפסיק את כל מה שעושים לשחקנים שלנו, אבל הוא כנראה לא יכול להגיד את הדברים".

ההתאחדות שלנו פועלת במלוא המרץ מול התאחדויות שונות בעולם כדי שלא יהיה לכם רוב של שני שליש בהצבעה. גם משרד החוץ פועל. גם אתה מפעיל חצי עולם נגדנו?

"במקום לחשוב איך לגייס את כל העולם לטובתכם, תחשבו איך אתם פותרים את הבעיות מולנו. אז תשכנעו את קנדה להצביע נגד. יופי לכם. אני בטוח שיהיה קונצנזוס סביב ההצבעה להרחיק אתכם. אני לא סופר קולות ולא משכנע אף אחד. אני צמוד לעקרונות שלי".

בלאטר אמור להגיע בקרוב לארץ לפגוש את בנימין נתניהו ואבו מאזן. סביר להניח שאחרי הפגישות, ראש הרשות יבקש ממך למשוך את הבקשה.

"אף אחד לא יכול לבקש ממני למשוך את הבקשה. אני יכול לקבל החלטה לבד על סמך מה שנראה לי וכרגע לא נראה לי שיהיה שינוי. אתם תצטרכו להתמודד עם ההצבעה בסוף החודש בקונגרס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully