וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל בקשת הפועל עכו: דניאל בר נתן שובץ במקום אלי חכמון

בקשתה של הקבוצה להחליף את שופט המשחק מול מכבי נתניה הערב (19:30, ספ' 1) בשל העובדה שהוא מתגורר באשדוד התקבלה על ידי איגוד השופטים: "על מנת לייצר אווירה ספורטיבית ורגועה"

one

איגוד השופטים הודיע הבוקר (שני) להפועל עכו על קבלת בקשתה להחליף את שופט המשחק מול מכבי נתניה הערב (19:30, ספורט 1). יושב ראש המועדון, רוני פרטוש, ביקש לשנות את שיבוצו של אלי חכמון למשחק התחתית החשוב, בשל העובדה שחכמון מתגורר באשדוד, העיר שקבוצתה נאבקת מול עכו על ההישרדות בליגת העל, ובתגובה שובץ במקומו דניאל בר נתן.

במכתב שהעביר מנכ"ל האיגוד יריב טפר לפרטוש נכתב: "ועדת השיבוץ ויושב ראש הנהלת האיגוד סבורים שאין כל פגם בשיבוצו של אלי חכמון. מדובר בשופט בכיר ומנוסה בעל קריירה בינלאומית עשירה שהצהיר שאין לו כל בעיה, לא מקצועית ולא עניינית, לשפוט את המשחק שבנידון. יחד עם זאת, ולאור רגישות המשחק ורצון ועדת השיבוץ לייצר אווירה ספורטיבית ורגועה גם לקבוצות ובעיקר לשופט המשחק, החליטה הוועדה המקצועית להמליץ בפני יושב ראש האיגוד לשנות את השיבוץ ולפיכך ישפוט את המשחק דניאל בר נתן, ויושב הראש קיבל את ההמלצה".

דניאל בר נתן שופט עם אלי חכמון. קובי אליהו
יחליף אותו. בר נתן עם חכמון/קובי אליהו

רוני פרטוש הגיב ואמר לוואלה ספורט: "עוד לא קיבלנו את ההודעה הרשמית אבל אם זה נכון זה המצב ואנחנו שמחים. אין לנו תלונות לאף שופט, גם לא לחכמון אבל בשל המצב הרגיש וכדי שלא יהיו רינונים .ביקשנו את הבקשה מבעוד מועד".

חכמון ישפוט הערב את המשחק אליו שובץ מלכתחילה בר נתן, בין הפועל נצרת עילית לעירוני טבריה בליגה הלאומית. בסביבתו של חכמון ציינו שהוא לא לקח קשה את ההחלטה, ואף טען שאולי עדיף כך, כדי למנוע לזות שפתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully