וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור: "התצוגה הזאת לא תספיק לנו כדי לעבור סדרה בפלייאוף"

קפטן הפועל תל אביב נשאר מאוכזב גם אחרי הניצחון על בני הרצליה שלא עזר לקבוצתו שתפגוש את ירושלים בפלייאוף: "צריכים לשים הכל בצד, לא מאמין שאפשר ללחוץ על כפתור והכל משתנה"

one

הפועל תל אביב סיימה את העונה הסדירה אמש (ראשון) עם ניצחון חוץ 80:86 על בני הרצליה שלא מנע מהקבוצה של עודד קטש לסיים במקום השביעי בדרך לסדרת רבע גמר פלייאוף קשה במיוחד עם הפועל ירושלים. האדומים, שיפתחו את הסדרה במשחק חוץ בארנה ביום ראשון הקרוב, נראו לא טוב בחלקים גדולים של המשחק, אך ידעו להתעשת החל מאמצע הרבע השלישי, לקחו את השליטה וניצחו. יינסי גייטס הצטיין עם 24 נקודות, כשבצד השני של המתרס רשם רביב לימונד משחק חלש מאוד עם 4 נקודות ב-15 דקות משחק.

"מה שבשליטה שלנו צריך להשתדל לדאוג לו, אבל לא יכול להגיד שאני יוצא בהרגשה הכי טובה מהמשחק הזה, יותר מדי דקות מתות, לא מתאים לסיטואציה שלנו, אפילו ברמה של כעס", סיפר הקפטן מתן נאור באכזבה על היכולת של קבוצתו, "זה לא צריך להיות לקראת פלייאוף, התצוגה הזאת לא תספיק לנו כדי לעבור סדרה בפלייאוף וזה לא משנה מול מי".

נאור, שחזר לשחק יותר במשחקים האחרונים, ורשם 5 נקודות ב-21 דקות ניסה לספק הסברים לנפילה של הקבוצה, "אם היה לי הסבר מושכל, או למישהו, אז כנראה שלא הייתי אומר את זה פה אלא במקום אחר, אין לי תשובה ברורה. זה לא בסדר, הקהל הגיע לפה והמשיך לדחוף אותנו גם בדקות המתות האלה, והרבה פעמים דקות טובות מעירות את הקהל, היום זה היה הפוך. דווקא בדקות הכי רעות שלנו הם התחילו להרים את האנרגיה, ואין לי הסבר. אני קצת מאוכזב מזה, ועם הכל, אין חוקים, אני מקווה ותמיד מאמין ויש אפשרות שהדברים יתחברו לנו ורוצה להאמין שיש לנו שחקנים עם מספיק ניסיון כדי להבין שצריך עכשיו לשים את הכל בצד. אני לא המאמין הכי גדול בזה שאפשר ללחוץ על כפתור והכל משתנה, אבל רוצה להאמין שזה מה שיקרה כשנגיע לפלייאוף".

קפטן הפועל תל אביב מתן נאור מול הפועל אילת. ברני ארדוב
מודאג. נאור/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully