וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בראשון לציון: "נצטרך לעבוד קשה יותר כדי להיות בחצי הגמר"

11.5.2015 / 9:58

בפעם השנייה בהיסטוריה הפסידו הכתומים במחזור הסיום ליורדת ללאומית ופספסו את יתרון הביתיות. עימות בין חבר הנהלה לאוהדים. ספונסר גדול צפוי לשדרג את הקבוצה בעונה הבאה

one

המאוכזבת הגדולה של מחזור הסיום בליגת העל אמש (ראשון) היא ללא ספק מכבי ראשון לציון שהופתעה על ידי היורדת לליגה הלאומית גלבוע/גליל 94:88. הכתומים, שניצחון היה מסדר להם את המקום השלישי בטבלה, הידרדרו בעקבות ההפסד עד המקום השישי, וייאלצו לשחק ללא יתרון הביתיות בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל חולון. אגב, זאת לא הפעם הראשונה שתרחיש כזה קורה לראשון לציון - בעונת 2004/5 הפסידה הקבוצה של גיא גודס במחזור הסיום למ.כ חיפה, שכבר ירדה ללאומית, ובמקום לסיים במקום השישי בטבלה, הידרדרה למקום השמיני והובסה ברבע הגמר על ידי מכבי תל אביב.

"התחלנו את המשחק גרוע", סיפר אחד משחקני ראשון לציון המאוכזבים, "אין תירוצים. חזרנו כבר והובלנו ברבע האחרון, אבל פשוט לא שמרנו. חבל כי הכל היה תלוי בנו, ועכשיו נצטרך לעבוד קשה יותר כדי להיות בחצי הגמר". ההפסד לא היה הדבר המדאיג היחיד שקרה באולם בגן נר, לאחר שבמהלך הרבע האחרון נערך עימות שכמעט וגלש לפסים אלימים בין אחד מחברי ההנהלה של הקבוצה לאוהדים הכתומים. לפי הנוכחים באולם, חבר ההנהלה התעלמת מהפרקט עם האוהדים שקיללו את המאמן שרון דרוקר, ועלה ליציע כשהתערבות מאבטחים מנעה מגע בין הצדדים.

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. מגד גוזני
ניצחון היה מסדר לו את המקום השלישי בטבלה. דרוקר/מגד גוזני

בנושא אחר, בראשון לציון עשויים לקבל בקרוב חיזוק כלכלי גדול מאוד. חברת התקשורת "רנד מדיה", שבבעלות המליונר הרוסי יבגני בולוטין, ושמחזיקה את שירות הטלוויזיה קרטינה טי וי, צפויה להיות הספונסר הראשי של הכתומים. החברה, ששימשה בשנה שעברה כספונסר הראשי של מכבי בת ים מהליגה הארצית, כבר רכשה בשבועות האחרונים את תא ה-VIP באולם בראשון לציון. הסכום שתקבל ראשון לציון מהעסקה עשוי לעבור את רף מיליון השקלים. בולוטין הוא ידידו של אריק שיבק, שאף שימש כמנהל המקצועי של בת ים העונה, והשניים הכירו בעת שהמאמן הישראלי אימן את אמסטרדם ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully