וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: עמנואל אדבאיור תוקף שוב, לודוביק ז'ולי מזכיר נשכחות

החלוץ הטוגולזי שוב פתח את הפה על משפחתו, והפעם: חולצה של זידאן שנגנבה ותכשיטים בשווי 45 אלף יורו שנמכרו ב-800 יורו בלבד. אקס ברצלונה עם שער מרהיב. וגם: הפאדיחה של בלאט וההברקה של שאקיל

19:00: לודוביק ז'ולי מזכיר נשכחות

דרישת שלום מלודוביק ז'ולי. קשר ברצלונה ונבחרת צרפת לשעבר, עוד מעט בן 39, עדיין משחק כדורגל בקבוצת החובבים של עיר הולדתו שאסלה, אותה רכש לפני שנה. תראו מה הוא עשה במשחק במסגרת הליגה הרביעית השבוע, באצטדיון הקרוי על שמו. כמה קלאסה.

17:56: עמנואל אדבאיור עולה להתקפה. שוב

עמנואל אדבאיור מכה שנית. החלוץ הטוגולזי של טוטנהאם, שלפני מספר ימים שפך את אשר על ליבו בנוגע למשפחתו, פרסם שוב פוסט בדף הפייסבוק שלו הנוגע למשפחה. וכן, גם הפעם מדובר בסיפורים כואבים מאוד. אדבאיור חשף בפוסט כי אחיו רוטימי גנב ממנו תכשיטים בשווי 45 אלף יורו ומאוחר יותר מכר אותם תמורת 800 יורו בלבד. בנוסף, הוא גנב מהחלוץ חולצה שקיבל מזינדין זידאן, וגם אותה הוא מכר. "כשעברתי ממץ למונאקו, הגענו לשלבים המאוחרים בליגת האלופות ופגשנו את ריאל מדריד. זה היה אחד הימים המאושרים בחיי, מכיוון שזכיתי לקבל חולצה חתומה מזידאן. כשחזרתי עם החולצה לטוגו, אחי מצא דרך לגנוב אותה ולמכור אותה".

עמנואל אדבאיור שחקן טוטנהאם חוגג. רויטרס
לא מסתדר עם המשפחה. עמנואל אדבאיור/רויטרס

17:02: קריירה חדשה לווינסנט אניימה?

וינסנט אניימה החליט לקחת פסק זמן מהכדורגל, כדי להצטרף לכנסיה. בווידאו שפרסמה קבוצתו ליל נראה אניימה מנסה את כוחו במקהלת הכנסייה. יש סיכוי לקריירה חדשה?

14:56: רק ניימאר יש לו בראש

13:00: אנגליה מרכינה ראש

בממלכה מציינים היום, ה-11 במאי, 30 שנה לשריפה באצטדיון של בראדפורד סיטי, שגרמה למותם של 54 אוהדים מקומיים ועוד שני אוהדי האורחת לינקולן במהלך משחק סיום העונה בו קיוותה בראדפורד סיטי לחגוג עליית ליגה. מדובר, עד היום, באחד האסונות הגדולים בתולדות הכדורגל האנגלי.

12:00: שוער בן 56 בכדורגל האנגלי

סטיבנג' שיחקה אתמול בפלייאוף של ליג 2 באנגליה מול סאות'אנד ולאחר שנתקעה ללא שוער מחליף, הציבה שם את דייב ביסנט, בן 56. ביסנט, שנולד לפני שבאנגליה הייתה טלוויזיה צבעונית, עזר לווימבלדון לזכות בגביע האנגלי מול ליברפול ב-1988 וערך בכורה לפני 35 שנים. למגרש, לפחות אתמול, הוא לא עלה, אבל אולי בהמשך זה עוד יקרה.

11:08: ברשת מסתלבטים על דיוויד בלאט

בארצות הברית לא נרגעו מהדקה השחורה של דיוויד בלאט לקראת סיום המשחק מול שיקגו, במהלכה דרש פסק זמן שעלול היה לעלות בעבירה טכנית ובמסגרתה לברון מחק את השרטוט לתרגיל שלו במהלך האחרון. הנה מיטב הממים שאספנו ברשת.

שופטים של לברון

בלאט מקבל עצה להבא

בלאט זוכה להשוואה מעליבה

Say What?

08:44: זוכרים את הנפילה הקורעת של שאקיל אוניל?

אז מסתבר ששאק יודע להפיק לקחים מהר

08:26: התנגשות ראשים קשה בליגה הרביעית באנגליה

במהלך משחק הפלייאוף על העלייה לליגה השלישית באנגליה התנגש בדקה ה-29 שחקן סאות'אנד מייקל טימלין בראשו של שחקן סטיבנאג' בירה דמבלה. טימלין ספג פציעה קשה מעל עינו ורופא במקום תפר את פצעיו לפני שהועבר לטיפול.

08:33: פול פירס לנשיאות פולין

מישהו בפולין "הצביע" לפול פירס בבחירות לנשיאות אחרי סל הניצחון הגדול נגד אטלנטה, וחברו של "האמת" לקבוצה, הסנטר הפולני מרצ'ין גורטאט, פרגן אף הוא.

08:25: לקלוע לסל צלחת מעופפת ממרומי היציע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully