וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפרס שוב רמסו את הרוקטס ורחוקים ניצחון אחד מגמר המערב

אחרי התבוסה במשחק הקודם, הרוקטס ניסו טקטיקה חדשה ושלחו את דיאנדרה ג'ורדן 28 פעמים לקו עד המחצית, אך זה לא עזר להם בדרך להשפלה עם 125:98. הקליפרס קרובים להופעה ראשונה בגמר המערב

שחקני לוס אנג'לס קליפרס, כריס פול ובלייק גרפין. Stephen Dunn, GettyImages
החגיגה נמשכת. פול וגריפין/GettyImages, Stephen Dunn

בזמן שהסדרות אחרות מסתמנות כמותחות ומורטות עצבים, הסדרה בין הקליפרס ליוסטון מתחילה להיראות חד צדדית באופן מפתיע. הקליפרס עלו הלילה (בין ראשון לשני) ל-1:3 בסדרה אחרי שרמסו את הרוקטס עם 95:128, והם רחוקים רק ניצחון בודד מההעפלה לגמר המערב לראשונה בהיסטוריה. אם במשחק הקודם זו הייתה נראית כמו מעידה חד פעמית של יוסטון, הלילה התברר שהבדלי הרמות אכן גדולים כפי שההפרש מרמז.

בזכות הניצחון הגדול הקליפרס הפכה לקבוצה הראשונה מאז הלייקרס ב-2001 שמנצחת בהפרש גבוה מ-25 נקודות בשני משחקים רצופים באותה סדרה בפלייאוף. הם ינסו לסיים את העבודה במשחק הבא, שייערך בלילה בין שלישי לרביעי בטויוטה סנטר ביוסטון.

שחקן יוסטון רוקטס, ג'יימס הארדן, מול שחקן לוס אנג'לס קליפרס, דיאנדרה ג'ורדן. AP
ליוסטון אין תשובות. הארדן מול ג'ורדן/AP

המחצית הראשונה הייתה שקולה יחסית, בעיקר בזכות האק-א-ג'ורדן חסר תקדים מצד הרוקטס, ששלחו שוב ושוב את סנטר הקליפרס לקו. זה נגמר עם לא פחות מ-28 ניסיונות מהקו במחצית אחת, שיא כל הזמנים לשחקן בודד בפלייאוף, ועם עשר קליעות מדויקות בלבד מתוכן. אחרי רבע שני מוצלח בו ניצחה 21:30 ירדה הקליפרס להפסקה ביתרון קל של שש נקודות, אבל שמרה את הטוב ביותר למחצית השנייה, בה התפוצצה ולא הותירה לרוקטס האומללים שום סיכוי. ריצת 7:29 במהלך הרבע השלישי נתנה את האות לחגיגה, ומשם הגארבג' טיים נמשך באותה מגמה.

דיאנדרה ג'ורדן סיים את המשחק כקלע הבולט של הקליפרס עם 26 נקודות כולל 14 מ-34 מהקו ו-17 ריבאונדים. בלייק גריפין היה יחסית שקט וסיים עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים, כריס פול סולידי עם 15 ו-12 אסיסטים וג'יי ג'יי רדיק לוהט כתמיד עם 18, כולל ארבע שלשות. המאמץ של ג'יימס הארדן (21 נקודות, 8 ריבאונדים, 6 אסיסטים), טרבור אריזה (18 ו-8 ריבאונדים) וג'ייסון טרי הוותיק (16) לא הספיק לרוקטס, שקיבלו תרומה מועטה מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully