וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "הוכחנו שגם מול קבוצות איכותיות אנחנו יכולים לנצח"

10.5.2015 / 23:47

מאמן הפועל תל אביב מודה שירושלים פייבוריטית ומתכונן לאתגר: "יש שם הרבה יכולות". נדב זילברשטיין חושב איך נס ציונה תקשה על מכבי תל אביב: "נצטרך להיות טקטיים, חשוב שנשמור חכם"

one

הפועל אילת ניצחה הערב (ראשון) בנס ציונה 83:88 וסיימה רביעית את העונה הסדירה, כך שהיא תפגוש את מכבי חיפה ברבע גמר הפלייאוף. נס ציונה, שקיוותה לנצח ולסיים שביעית, סיימה לבסוף שמינית ומצפה לה מפגש עם האלופה מכבי תל אביב. הפועל תל אביב סיימה שביעית למרות הניצחון בהרצליה בתוצאה 80:86, ומצפה לה סדרה קשה ומרתקת נגד הפועל ירושלים. מאמן הפועל תל אביב עודד קטש: "הדבר הטוב היחידי הוא שבסופו של דבר ניצחנו. מאוד כעסתי על איך ששיחקנו בחצי הראשון. זה בכלל לא דומה לפלייאוף שיתחיל בשבוע הבא. בחצי השני הידקנו את ההגנה וככה זה נראה. אין טעם להסתכל יותר מדי אחורה. אני עדיין מאמין בשחקנים האלה, ועדיין מאמין שנוכל למצוא את הכדורסל הטוב שלנו".


בתום מחזור דרמטי נקבעו סדרות רבע גמר הפלייאוף

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"מאמין שנוכל למצוא את הכדורסל הטוב שלנו". קטש/מגד גוזני

"כמובן שהפועל ירושלים, עם יתרון ביתיות שלהם, פייבוריטים בסדרה הזו. יש שם הרבה מאוד יכולות, רוטציה מאוד רחבה של שחקנים וזרים. יש לנו שבוע להתכונן. הוכחנו שגם מול קבוצות איכותיות אנחנו יכולים לנצח. רביב לא נכנס טוב למשחק, אני לא בטוח שזה קשור למשחק עצמו, אולי משהו הציק לו. ראיתי שהוא נלחם עם עצמו כדי להישאר חיובי, אבל זה לא קרה. נצטרך אותו כדי להיות טובים בפלייאוף".

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה:" שלושה רבעים וחצי נלחמנו, שיחקנו נכון וגם הובלנו. בחמש הדקות האחרונות עברנו למהלכים אינדבידואליים, לא הזזנו את הכדור. הפועל הפכו את זה ואנחנו נשברנו. בסך הכול עשינו סוף עונה טוב, רצינו לסיים עם טעם מתוק אבל זה לא קרה. אני לא יכול להשליך את זה למשחקים האחרים שכן ניצחנו אותם בסוף. אין לי הסבר מה קרה בחמש הדקות האחרונות. הפועל עשו את מה שצריך, כל הכבוד. יש רצון להשאיר חלק מהשחקנים, המשכיות זה חלק מהדברים. זה עניין כספי. נדע בשבועות הקרובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. מגד גוזני
"נגד מכבי זה לא איך אתה מתחיל, זה איך שאתה מתחיל, ממשיך וממשיך עוד קצת עד שנגמרות ה-40 דקות". נדב זילברשטיין/מגד גוזני

מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין: "אם מדברים על העתיד, אז אנחנו נצטרך להיות מאוד טובים 40 דקות. כשאתה בא אנדרדוג לסדרה ויש לך בעיות מול הקבוצה שאתה משחק איתה, אתה צריך להפתיע בכל מיני דברים, נצטרך להיות טקטיים ולדעת מה אתה רוצה, ואת מי אתה רוצה לעצור, ומה אתה מוכן להקריב, חשוב שנשמור חכם בסדרה ונעצור שחקנים מסוימים שהם הברומטר במכבי תל אביב. תהיה חשיבות גבוהה לאופן שבו נתקיף, אם אתה לא מתקיף טוב נגד מכבי אתה נענש".

"במשחקים האחרונים ההתחלות שלנו היו טובות", הוסיף זילברשטיין, "נגד מכבי זה לא איך אתה מתחיל, זה איך שאתה מתחיל, ממשיך וממשיך עוד קצת עד שנגמרות ה-40 דקות, אתה לא יכול להיות לא מרוכז לדקה או שתיים, זה מה שקרה במשחק האחרון כשבאו דווין סמית' ופארגו בשלשות על הפנים וגמרו את המשחק. נצטרך להיות בשיאנו, פייבוריטים אנחנו לא ואין ספק שברמת המאץ' אפ אין לנו יתרונות, חסר לנו גבוה וזה מאוד משמעותי".

שחקן נס ציונה לאמיין וילסון: "ננסה לקחת את המומנטום שיש לנו לפלייאוף. יש לי ביטחון בעצמי, זכיתי בהרבה אליפויות, נצטרך לבוא עם ביטחון, אין לנו מה להפסיד, נשחק הכי חזק שאפשר וננסה להאריך את הסדרה ככל שאפשר".

אריק שיבק מאמן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
מבחינתו כל הקבוצות מתחת למכבי תל אביב וירושלים זהות ברמתן. שיבק/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל אילת אריק שיבק: "עד סוף רבע שלישי שיחקנו כדורסל טוב ונכון, קלענו באחוזים טובים ושמרנו טוב. נס ציונה קלעו קליעות גדולות, ווילסון קלע קליעות גדולות, אחת ענקית על אלישי, על הפנים, אבל בשלב הזה של העונה ובשלב הזה של המשחקים מאוד חשוב היה לנצח, גם מבחינת מיקום, אבל גם מבחינת זה שחשוב להגיע לפלייאוף אחרי ניצחון עם ביטחון. עשינו ניצחון חוץ גדול, ובסיבוב השלישי היה לנו פאנצ'ר אחד או שניים אבל עשינו סיבוב מכובד וטוב, עשינו ניצחונות חוץ גדולים".

"הליגה הוכיחה שברגע שיש קבוצות כמו הפועל תל אביב, ראשון לציון, הפועל אילת, מכבי חיפה, הפועל חולון, שמסיימות באותן נקודות הן זהות", הוסיף שיבק. "הטבלה לא משקרת. לא עקרוני מול מי משחקים. חיפה קבוצה קשוחה ומאומנת, הובסנו נגדה פעם אחת, ניצחנו בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully