וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אברהם פאס פרק את הכתף, חשש שגמר את העונה

הבלם נפצע בשלהי ה-1:1 נגד בית"ר, לא צפוי לשחק בשלושת המשחקים שנותרו, בלבול: "איבדנו שחקן חשוב מאוד למערך שלנו, זה עצוב". נקע בקרסול לטואטחה, צפוי להיעדר כשבוע

one
קבלו את מלך השערים של מכבי חיפה. עמאשה חוגג את שער השוויון/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים ומכבי חיפה נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 מאכזב מבחינת שתיהן בקרב על מקום באירופה. מבחינת הירוקים היה זה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון (ברצף הזה יש לה ארבע תוצאות תיקו), ובכל זאת היא עדיין נמצאת חזק במאבק כשהיא נמצאת במקום הרביעי. אחרי שלידור כהן העלה את בית"ר ליתרון (17), ויאם עמאשה איזן (63) והשאיר נקודה לירוקים. ובכל זאת האירוע שמעיב על המשחק הוא העובדה שאברהם פאס נפצע בדקות הסיום אחרי שפרק את הכתף ועל פי כל ההערכות הראשוניות גמר את העונה. הבלם צפוי להיעדר לפחות מספר שבועות, אם לא מספר חודשים. מרקו בלבול אמר על כך: "איבדנו שחקן חשוב מאוד למערך שלנו, וזה עצוב". גם המגן טאלב טואטחה נפצע כשנקע את הקרסול, ועל פי הערכות ראשוניות ייעדר שבוע.

1:1 בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה

אברהם פאס שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יהיה קשה לו לחזור לשלושת המשחקים האחרונים. פאס/ברני ארדוב
יוסי בניון שחקן מכבי חיפה (ימין) עם מרקו בלבול. ברני ארדוב
"לא קל לבוא למשחק נגד בית"ר, עם הקהל שדוחף אותה". בלבול עם בניון/ברני ארדוב

המאמן התייחס למשחק, ואמר: "תיקו היה משקף. במחצית הראשונה היינו בלי אנרגיות ומחץ בהתקפה. בעשר הדקות הראשונות של המחצית השנייה הם הגיעו למצבים והיה לנו מזל ואז המשחק התהפך ולנו היו מצבים. השחקנים רצו, הרגשתי את זה באימונים ולפני המשחק, אבל לפעמים המשחק מתפתח ככה ואתה לא יוצר מצבים. אני שמח שידענו להפוך את זה במחצית השנייה. לא קל לבוא למשחק נגד בית"ר, עם הקהל שדוחף אותה".

בלבול הוסיף: "אנחנו עדיין נאבקים על אירופה וזו המטרה שלנו. מכבי חיפה תמיד שואפת קדימה, הכי רחוק, בלי להתחשב בשום נסיבות. אז כמובן שהיא שואפת לאירופה. נשארו לנו שלושה משחקים חשובים כדי להשיג את המטרות שלנו. כשהגעתי, המטרה הראשונה הייתה להיכנס לפלייאוף העליון והשגנו אותה. המטרה השנייה היא להגיע לאירופה וחשוב לי לסיים את העונה עם הקבוצה בצורה הכי טובה שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully