וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "אוהדי צ'לסי כיבדו אותי לשניות, אבל שחטו אותי כל היום". מוריניו: "אתגעגע אליו"

הקשר הוחלף בתיקו של ליברפול מול צ'לסי וזכה לתשואות מהקהל המקומי: "היה לא נחמד לעשות להם מסדר כבוד". על מוריניו: "בגללו כמעט עזבתי את ליברפול". מוריניו: "אנחנו יודעים לכבד שחקנים גדולים"

אוהדי צ'לסי מריעים לשחקן ליברפול סטיבן ג'רארד. רויטרס
ג'רארד והקהל נפרדים/רויטרס

ליברפול עברה הערב (ראשון) חוויה לא קלה, בעוד יום לא נעים למועדון. לא רק ששחקניו של ברנדן רוג'רס נאלצו לעשות "מסדר כבוד" לשחקני צ'לסי, לעמוד בשתי שורות ולמחוא כפיים לשחקני האלופה החדשה - בסיומו של יום הם נפרדו רק ב-1:1 במשחק מול צ'לסי והשלימו עם העובדה שלא יצליחו להשתחל אל בין ארבע האחרונות בליגה האנגלית ולחזור לליגת האלופות, כשמנצ'סטר יונייטד היא זו שהבטיחה באופן מעשי את המקום הרביעי.

סטיבן ג'רארד עבר גם הוא יום טעון. זה התחיל בדקה החמישית, כשלא הצליח לעצור על הקו נגיחה של ג'ון טרי, שהעלתה את צ'לסי ליתרון 0:1. לאחר מכן ג'רארד היה זה שנגח את השוויון לקבוצתו בדקה ה-44. אחרי שהוקנט לאורך כל המשחק על ידי המארחת על ההחלקה המפורסמת בסוף העונה שעברה, סטיבי ג'י הוחלף וזכה לתשואות מהאוהדים בסטמפורד ברידג' - כולל ז'וזה מוריניו - במשחקו האחרון באצטדיון.

ג'רארד לא יצא מגדרו מהמחווה של הקהל הלונדוני. "אוהדי צ'לסי כיבדו אותי לכמה שניות, אבל שחטו אותי כל היום", אמר הקפטן, "לא אסחף ואאחל להם בהצלחה, אבל היה נחמד מצדם לעודד אותי פעם אחת. מה שחשוב עבורי זה התמיכה של אוהדי ליברפול, שהיו לצדי מהיום הראשון". על מסדר הכבוד לצ'לסי: "זה לא כל כך נחמד. צ'לסי זכתה באליפות וזה מגיע לה, אבל זה לא היה כל כך נחמד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוריניו ורוג'רס מוחאים כפיים לסטיבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני חושב שעכשיו הקבוצה צריכה להתכונן לעונה הבאה", המשיך הסקיפר, "רצינו שהמשחק הזה יהווה הצהרה מבחינתנו, אבל לצערנו לא ניצחנו. לפחות הראינו שעם חיזוק נכון נוכל להתמודד בשנה הבאה".

ז'וזה מוריניו אמר דברים חמים על ג'רארד, והתייחס למשחק: "זו הייתה הופעה טובה מבחינתנו לנוכח הנסיבות. כשקבוצה מנסה כל העונה לזכות באליפות ועושה את זה, אפשר לצפות לירידה בקצב. אבל עבדנו קשה. מחיאות הכפיים בסטמפורד ברידג' לסטיבן ג'רארד היו מחווה מאוד מיוחדת, אנחנו יודעים לכבד את השחקנים הגדולים. אתגעגע אליו".

ג'רארד עצמו על מוריניו ש"יש לי כבוד גדול אליו. הוא המאמן הטוב בעולם לדעתי. הייתי חותם אצלו בשלוש הזדמנויות שונות אם לא הייתי כזה אוהד שרוף של ליברפול. הוא הסיבה לכך שהראש שלי הסתובב כמה פעמים, אבל הוא ידע למה לא יכולתי לעשות את זה, כי אני אוהב את ליברפול. תמיד יש לזה משמעות גדולה יותר כשאתה מנצח עבור האנשים שלך".

מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס אמר על החילוף של ג'רארד: "הוא עבד בצורה מבריקה, וזה היה רק כדי לתת לו הוקרה על משחקו האחרון באצטדיון הזה. אני מניח שהוא היה קוץ עבוד אוהדי צ'לסי, כי הם יודעים שיש לו איכויות של כוכב, אבל היום הם הבינו שמדובר בסופו של עידן, ופרידה משחקן מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully