וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה 1:2 את מונאקו

הקבוצה מדרום צרפת עשתה צעד חשוב בדרך לאירופה, ובדרך גם סיבכה את היריבה שאיבדה סיכוי מעשי להשיג את המקום השני. מוטיניו כבש ראשון (1), אבל איוו (79) ואלסנדריני (89) הפכו. סנט אטיין הביסה 0:5 את ניס

ז'ואאו מוטיניו שחקן מונאקו חוגג. AP
חגג אחרי דקה, זה לא הספיק. מוטיניו/AP

נראה שפריס סן ז'רמן הבטיחה את האליפות שלה אתמול כשליון הובסה 3:0 על ידי קון, אבל המחזור ה-36 בצרפת ננעל רק הערב (ראשון) כאשר מונאקו פספסה הזדמנות להקטין את הפער מליון, ולמעשה פספסה מעשית הזדמנות להשיג את המקום השני אחרי הפסד 2:1 למארסיי שנאבקת על מקום באירופה. עוד לפני כן, הצליחה מונפלייה לנצח 0:1 בחוץ את לאנס וסט. אטיין הביסה 0:5 את ניס.

מארסיי - מונאקו 1:2

מארסיי ממשיכה לעשות הכול כדי להבטיח לעצמה את המקום הרביעי שמוליך לליגה האירופית בעונה הבאה, והיום היא השלימה ניצחון שני ברציפות על מונאקו שמסתבכת ונעצרת אחרי שני ניצחונות. בכך למעשה מונאקו איבדה מעשית את האפשרות להשיג את המקום השני שמוליך ישירות לליגת האלופות, אבל היא תיאבק כנראה עד הרגע האחרון על המקום השלישי שבו היא נמצאת מול סנט אטיין.

מונאקו דווקא פתחה בסערה את המשחק עם שער נהדר כבר בדקה הראשונה. ז'ואאו מוטיניו הפגיז עם בעיטה מחוץ לרחבה שתפסה את השוער לא מוכן, והעלה ל-0:1 חלומי. היתרון הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-79 כאשר רומן אלסנדריני העביר מסירה נהדרת לאנדרה איוו שהמשיך פנימה מול שער חשוף. המהפך הושלם שלוש דקות לסוף. דימיטרי פאייה הזין את אלסנדריני שסגר את הסיפור והעניק שלוש נקודות יקרות למארסיי.

מבלוט ארדינץ' שחקן סנט אטיין חוגג שער. רויטרס
ארדינג חוגג/רויטרס

סנט אטיין - ניס 0:5

הירוקים עדיין חולמים על המקום השלישי הקריטי שיסדר להם כרטיס למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. הם צימקו את הפער ממונאקו לשתי נקודות בלבד עם 0:5 ענק על ניס האומללה, שנותרה במקום ה-15 בליגה עם 42 נקודות, חמש מעל אביאן שנמצאת במקום ממנו יורדים לליגת המשנה.

הקפטן לואיק פראן כבש את השער הראשון בדקה ה-25 אחרי בישול של מקס גראדל. השני הגיע בדקה ה-40, כשהפעם הכובש היה ז'רמי קלמון, שחגג שער ליגה ראשון מאז 2009! במחצית השנייה הוסיפו מבלוט ארדינג (61), גראדל עצמו (85) וקווין מונה פאקה (89) שערים והכריעו את המשחק עם ניצחון ענק לסנט אטיין.

לאנס - מונפלייה 1:0
למונפלייה: אנתוני מונייה (90+1), ללאנס: לאנדרה הורחק (65)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • עוד באותו נושא:
  • סט. אטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully