וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקל: "אנחנו לא עם האף למעלה", מתתיה: "צריכים להשתפר"

המשחק השני בסדרת גמר פלייאוף הכדוריד עובר לאשלים כאשר האדומים ביתרון 0:1 (ב', 19:45, ספ' 5), כל הכרטיסים נמכרו והאולם יהיה מלא. מאמן הפועל ראשל"צ: "היריבה שלנו יודעת לחזור ממצבים קשים בתוך סדרה ובתוך משחק"

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד, עידן מימון. קובי אליהו
מה הוא מתכנן לנו? עידן מימון/קובי אליהו

הקרב השני בסדרת גמר הפלייאוף בכדוריד ייצא מחר (שני, 19:45, ספורט 5) לדרך כאשר הפועל ראשון לציון תארח את מכבי. האדומים מוליכים 0:1 בזכות ניצחון החוץ ביום שישי 30:34, כאשר ניצחון ביתי יקרב אותם לאפשרות להשלים דאבל. מנגד, ניצחון של מכבי ישווה את הסדרה ויבטיח לנו משחק רביעי. בהפועל הודיעו שהערב תתקיים מכירת הכרטיסים האחרונים לאוהדי הפועל, וזה אומר שיחד עם המנויים והכרטיסים שהקבוצה תעביר היום למכבי, הקופות לא ייפתחו מחר. תכולת האולם באשלים היא מצומצמת יותר, ולמעלה מ-500 איש יגוע למשחק.

מאמן הפועל ראשון לציון, סער פרנקל, מתכונן: "זה משחק חדש לחלוטין. הוא התפתח טוב לכיוון שלנו ביום שישי, ואנחנו צריכים לעשות הכול כדי שהוא יפתח כך מחר. אנחנו עם רגליים על הקרקע, ממש לא עם האף למעלה ועוד לא עשינו כלום. אנחנו יודעים שגם היריבה יודעת לחזור ממצבים קשים בתוך סדרה ובתוך משחק. מבחינתנו, אנחנו צריכים להיות טובים בכמה אלמנטים ולשדרג את עצמנו כדי להיות במשחק טוב".

מאמן מכבי ראשון לציון, ג'ו מתתיה: "אנחנו צריכים לעשות כמעט הכול יותר טוב. בסופו של דבר לא יותר מדי שינויים טקטיים, אלא עבודה מנטלית עם השחקנים. אנחנו מנסים לעשות את כל הדברים כדי שביום כזה שהדברים לא יעבדו או יעבדו חלקית, נדע להוציא הרבה יותר בכל הפרמטרים. האם זה המשחק הכי משמעותי בסדרה? כל משחק שבא בספורט הוא הכי משמעותי, ואחרי המשחק המשמעותי של מחר, המשחק השלישי יהפוך למשמעותי ביותר. אני מתייחס לכל משחק בסדרה כמשמעותי ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully