וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג גברה 1:3 על פאדרבורן והבטיחה מקום בצ'מפיונס

הזאבים סידרו לעצמם את הכרטיס לשלב הבתים בזכות ניצחון חוץ על הקבוצה שנותרה מתחת לקו האדום. הקבוצה הודיעה על רכישתו של קרוזה ב-12 מיליון יורו. קלן הפתיעה את שאלקה עם 0:2

באס דוסט שחקני וולפסבורג חוגגים שער. GettyImages
הזאבים יהיו בצ'מפיונס/GettyImages

המחזור ה-32 בבונדסליגה הגרמנית מגיע היום (ראשון) לסיומו עם שני משחקים. בראשון מביניהם, וולפסבורג הבטיחה לעצמה מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה עם 1:3 בחוץ על פאדרבורן החלשה. בהמשך (18:30), קלן תארח את שאלקה, שנאבקת על אירופה.

בתוך כך, הודיעה וולפסבורג על רכישתו של מקס קרוזה מבורוסיה מנשנגלדבאך תמורת 12 מיליון יורו, שהיה סעיף השחרור של החלוץ. קרוזה, שחקן נבחרת גרמניה, חתם אצל הזאבים עד 2019 ואמר: "אני מצפה לקחת את הצעד הבא בקריירה שלי בוולפסבורג. אחרי שיחות מצוינות עם קלאוס אלופס ודיטר הקינג, היה ברור לי שאני רוצה לעבור לוולפסבורג. סגנון המשחק שלהם מתאים לי מאוד".

מקס קרוזה שחקן מנשנגלדבאך. GettyImages
רכש גדול לוולפסבורג. קרוזה חוגג/GettyImages

פאדרבורן - וולפסבורג 3:1

המארחת, ששקועה מתחת לקו האדום ונמצאת בשוויון נקודות עם פרייבורג והאנובר המקדימות אותה, אך סובלת מיחס שערים גרוע מאוד, קיוותה אולי להפתיע את הזאבים, אבל האורחים באו חדים מאוד, ידעו שניצחון יבטיח להם מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות ולא התקשו להשיג אותו. טים קלוזה פתח את החגיגה של וולפסבורג כבר בדקה ה-16 עם נגיחה חזקה אחרי כדור קרן. באס דוסט הוסיף את השני משני מטרים בקלות בזכות בישול מצוין של איבן פרישיץ' בדקה ה-25. החלוץ ההולנדי השלים צמד שמונה דקות לסיום כשהגיע לריבאונד שנהדף על ידי השוער קרוזה. בשניות הראשונות של תוספת הזמן, לוקאס רופ צימק עם בעיטה יפה לרשת הגבוהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מרסל ריסה שחקן קלן (אמצע). AP
מרסל ריסה וחבריו חוגגים את הראשון/AP

קלן - שאלקה 0:2

הדרבי האזורי הסתיים בהפתעה שמקרבת את הרויאל בלוז לסיוט הכי גדול שלהם: לסיים מתחת לדורטמונד בטבלה. שאלקה הפסידה 2:0 בקלן ונותרה במקום השישי והאחרון שמוביל לליגה האירופית בעונה הבאה, מרחק שתי נקודות בלבד מהיריבה המושבעת דורטמונד. מנגד, קלן הבטיחה לעצמה סיומת נינוחה לעונת החזרה שלה בליגה כששיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-39, שמונה מעל הקו האדום, כשנותרו שני משחקים בלבד לסיום העונה.

אקס מיינץ מרסל ריסה כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-34. זה קרה אחרי ששוער שאלקה רלף פהרמן עצר בעיטה מסוכנת מאוד של קאזוקי נגסאווה, זה חזר לריסה, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. דושאן שוונטו הגיע להזדמנות ענקית בדקה ה-61, אבל בעט מ-12 מטר החוצה. קלן כבשה את השני בדקה ה-89 כשהפעם זה היה יאניק גרהארדט, שהגיע ראשון לריבאונד שחזר אליו אחרי הרחקה לא טובה של רומן נוישטאטר ובעט פנימה את ה-0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully